Inlägg från: Mirakel händer |Visa alla inlägg
  • Mirakel händer

Vi som älskar julen!

Winka skrev 2008-09-21 11:56:24 följande:
    Nu har jag tagit ut en nygräddad mjuk pepparkaka ur ugnen, slurp! Kunde inte hålla mig...
    Å, vad gott...Flört
    (¯`°?.¸ ♥Kim 950313 ♥ ¸.?°´¯) kimsmamma.bilddagboken.se/
  • Mirakel händer
    Carolaj83 skrev 2008-09-22 10:00:28 följande:
    med vilka firar ni julen med?
    Vi firar bara med min mans familj, så har det varit de senaste åren. MEn har minijul med gudbarnens familj runt den 4:e advent brukar det infalla.
    Carolaj83 skrev 2008-09-22 10:00:49 följande:
    samt hur mycket pengar lägger ni på julklappar?
    Vi lägger ca 2000 kr på sonen.
    Guddottern 500 kr.
    Gudsonen 500 kr.
    Gudbarnens storebror och lilla syster 250 kr var.
    Vi vuxna gör som så att vi lägger våra namn i en burk och så drar vi en varsin lapp. Så köper man en present till den personen som står på lappen. Vi brukar säga runt 300 kr ska den kosta.
    Maken och jag vi tar och åker en liten kryssning i mellandagar och firar förlovningsdagen som är på julfton också.
  • Mirakel händer

Längtar så till julen...

Funderar på att göra egna julkort iår. Brukar göra det typ varant år... annars uppskattar de att få julkort med sonen på. Få se vad det blir.

• Mirakel händer

Lite jobbigt kan det bli i jul... sonen firar jul med sin pappa och åker bort till sin gammel farmor som bor 92 mil här ifrån.

• Mirakel händer
    Johanna77 skrev 2008-09-23 19:46:24 följande:
    Nu har jag beställt julgardiner från Jotex....Har köpt 2 julklappar till sonen. Hittade dom på Gekås. Skall ner dit i november igen....älskar att åka dit å julshoppa
    Vi ska också försöka komma iväg till Gekås. Men det är lite oont om pengar eftersom vi har köpt hus början på sommaren.
    kimmensmamma.blogspot.com/(¯`°?.¸ ♥Kim 950313 ♥ ¸.?°´¯)kimsmamma.bilddagboken.se/
  • Mirakel händer
    Smulanpus skrev 2008-09-23 19:58:40 följande:
    Hehe jag satt också och valde ut ett helt gäng med julgardiner fårn jotex idag!!! Dom hade bara såååå massa fint =)
    Jag beställde för ett tag sedan... fick på mailen att det kommer om ca 10-14 dagar och resten kommer lite semare...
    kimmensmamma.blogspot.com/(¯`°?.¸ ♥Kim 950313 ♥ ¸.?°´¯)kimsmamma.bilddagboken.se/
  • Mirakel händer
    love actually skrev 2008-09-23 21:06:51 följande:
    winka, ahhh vad bra. var in på ellos för nån dag sedan men hittade ju inte heller några julsaker..men det känns tryggt att de kanske är på väg. hörrni, ni som beställt från jotex...vilka gardiner har ni beställt? jag kan inte bestämma mig..hehe
    Titta in i min bliddagbok... länk i sidfoten... kicka på 17:e september...
  • Mirakel händer
    love actually skrev 2008-09-23 21:17:00 följande:
    Åhh de där panelisarna har jag också kollat på! Men jag har haft panelisar i 3 år nu och känner att jag vill ha nåt nytt! Tror jag...panelisar är ju himla bekvämt och enkelt att stryka!
    Vi har inte använt det tidigare... började använda det när vi flyttade in i vårat hus 30 juli iår.
  • Mirakel händer
    NennasuS skrev 2008-09-24 12:56:49 följande:
    jag har kommit på ännu en julklapp   Jag gör ju egna smycken, men det fick de flesta i släkten förra året (tjejerna/kvinnorna då) och nu kom jag på att jag kan göra bokmärken som man kan sätta i böcker till de som brukar läsa böcker förstås!
    Samma här jag gör också egna smycken... Iår gör jag halsband och örhängen i månadsfärgerna till svärmor och till min mans svägerska.
Svar på tråden Vi som älskar julen!