Inlägg från: DenDär |Visa alla inlägg
  • DenDär

Vi som älskar julen!

Ja hur 17 ska man veta att IKEAS julgrejer heter Kallt? Kasst tycker jag. Varför gör dom inte som alla andra nätbutiker - har en egen kategori med JUL? Hittade heller inget vidare bland sakerna

Däremot hittade jag massa mys i julmagasinet. Låt o tänkte på att kransar jag vill göra i mossa när jag skulle sova igår

Traditioner? Ja vi har haft skilda traditioner här tidigare. Förra året åkte jag fram och tillbaka 8 mil höggravid. Tyckte inte det var kul alls längre. Så då sa jag Nästa år ska jag fira jul hemma i vårt nya hus sedan får vem som vill vara där *punkt slut*. Så så ska det bli. Så i år börjar vi på nya egna traditioner. Tror vi blir 10 st mitt i renoveringskaoset

• DenDär
    Svar på #1138
    Ska du scrappa eller är det PS du vill göra kort i?
    Jag har länkat till vår hemsida i pyssel/pynttråden i TS men det är scrappade julkort, inte PSbilder.
    Mixela skrev 2008-10-12 20:11:55 följande:
    Citerar mig själv och frågar igen!!
  • DenDär
    Svar på #1142
    Har köpt både aLLers och Amelias tidigare år och tycker dom är lika bra på olika sätt. Skulle inte kunna välja 1
    Lininski skrev 2008-10-12 20:48:05 följande:
    Åh, har jultidningarna redan börjat säljas?! Amelia Jul brukar jag köpa och så någon mer som jag inte kommer ihåg vart den hör!Vilken tidning är bäst/mest prisvärd tycker ni?
  • DenDär
    Svar på #1152
    När kommer Amelias? Hittar inte på deras sida?
    Baronessan skrev 2008-10-12 21:39:56 följande:
    Jag köper alltid ALLA! *skratt*
  • DenDär
    Svar på #1155
    ahhh tackar!
    Ska sätta mobilen på alarm 4 november då med andra ord. Så kan jag hänga på låset till affären
    Baronessan skrev 2008-10-12 21:44:29 följande:
    4 november
  • DenDär
    Svar på #1165
    www.robiefredrik.se de ligger under pyssel
    Det är ingen avancerad scrapping som andra håller på med
    Mixela skrev 2008-10-13 06:27:18 följande:
    Det är "vanliga" julkort, inte PS. Kan du skicka länken till mig, tack!! Jag har aldrig provat scrappa, men tar massor med foton och det hade varit roligt att prova det!!
  • DenDär
    Svar på #1178
    Vi har gjort med både Postfoto och Fuji. Helnöjd med båda. Fuji har kampanj just nu 100 bilder gratis vid nyregistrering, postfoto brukar åxå ha kampanjer då och då. Rekommenderar båda.
    Carolaj83 skrev 2008-10-13 13:29:50 följande:
    nån som har tips på bästa ställe att framkalla bilder via nätet???????finns ju såååå många
  • DenDär
    Svar på #1201
    Jag har en
    dio skrev 2008-10-13 18:11:08 följande:
    Finhatt som man har till frack. Inte en skämtpryl utan en riktig gedigen en men tack för tipset.
  • DenDär
    Svar på #1199
    Har kollat på både postfoto o Fujis sidor nu men hittar inget sista datum då de vill man beställer. Kanske inte är tid för julkorten än.... bara vi som är tidiga
    Thegran skrev 2008-10-13 17:59:39 följande:
    nån som vet, om man ska göra egna julkort genom tex postfoto, hur långt innan måste man skicka efter?vi tänkte ta på barnet, i tomteluva på lammskinnsfällen. kan dock inte ta kort fören bebisen är här...(lite svårt) så kanske blir för sent att fixa egna julkort
  • DenDär
    Svar på #1215
    nja, jag har inte funderat så mycket på det. Har ärvt den för snart 20 år sedan. Den liger i en jättefin ask i Halmstad (8 mil från mig) kan inte se hurdant skick den är i nu. Den har varit jättefin. Vad hade du velat ge för den? Inboxa mig
    dio skrev 2008-10-13 20:42:55 följande:
    DenDär skrev 2008-10-13 19:32:35 följande:Till salu?
Svar på tråden Vi som älskar julen!