Vi som älskar julen!
Undra om jag får gå med på julbordet med jobbet i år när jag går mammaledig? Vet inte hur deras rutiner om det är eftersom jag bara var där 4 månader innan fick sonen. Hmmm, får se om det kommer nån inbjudan
Undra om jag får gå med på julbordet med jobbet i år när jag går mammaledig? Vet inte hur deras rutiner om det är eftersom jag bara var där 4 månader innan fick sonen. Hmmm, får se om det kommer nån inbjudan
Nu är dagens fotosession över! Jag är genomsvett efter att försökt ta fina julkort med:
1 st barn iklädd tomtedräkt
1 st julstrumpa
1 st brun hund
1 st vit hund som är rädd för barn
1 st galen katt på 5 månader
Och JA tanken är ju att de ska vara med på SAMMA bild och se någorlunda hyfsade ut!!!!! Kan ni förstå jag är genomsvett Mitt i allt tog batteriet till kameran slut. Kanske tur det för jag var rätt hopplös
Har med funderat på fönsterputsare. Kostar bara 500:- för alla våra fönster (14 st). Kan ju vara värt Men de hinner inte innan jul, de är fullbokade. man ska tydligen boka dom i sommar för att få dom lagom till advent.
Ser sååååå fram emot att jag ska till systeryster i Visby under första adventshelgen Julmarknad!!!!!!!