Inlägg från: DenDär |Visa alla inlägg
  • DenDär

Vi som älskar julen!

Svar på #1212
    Detta kan vara kul att ha men eftersom denna sida är så könsneutral NOT (!!!!) så kanske det är svårt. www.babynapp.se/shop/sangklader-11s.html sängkläder med namn på så söta.
    Thegran skrev 2008-10-13 20:27:41 följande:
    haha, jag har börjat fundera på vad man ska köpa och lägga under granen till den lilla/lille :)vad kan man behöva alt vad kan vara kul att ha?
  • DenDär
    Svar på #1223
    Min manköpte en me and I filt till "Klumpen" som han hette ofödd. Den filten älskar han och är jämt med när vi är ute. Så en go filt kanske. Ett fårskinn? Vi har ett lekskinn hemma som han jämt liger på när han leker av mycket god kvalite och ett i sämre i vagnen. Fårskinn kan man inte ha för många
    Thegran skrev 2008-10-13 21:40:10 följande:
    Svar på #1222åh, jättefina!!!tyvärr är det inte rätt bäddmått till vaggan. men kan ju köpa och spara till spjälsängen sen :)fast det får vänta lite, så vi vet om det är en flicka eller pojke som kikar ut :)funderar på en riktigt fin nalle. det är kul att ha sen.eg spelar det ju ingen större roll vad eller om man köper något, barnet bryr sig ju inte men jag tycker det känns självklart att köpa något ändå :)
  • DenDär
    Svar på #1295
    Känner igen det där Älskar julen INNAN jul (från advent) men sen ska den ut, senast efter nyår
    h81 skrev 2008-10-14 20:56:02 följande:
    jag brukar vilja slänga ut min på annandagen typ.. men sambon brkar hindra mig åtminstone till dagen efter
    måste leta julmust imorgon
  • DenDär
    Svar på #1300
    Vi har inte coop här på landet
    Helen72a skrev 2008-10-14 23:32:00 följande:
    Julmust fanns på coop i går
  • DenDär
    Svar på #1394
    så kasst!!
    Malinmamman skrev 2008-10-16 12:42:42 följande:
    Halens julkatalog kom idag, en ljusstake och en vit stjärna tänkte jag beställa, blev 218 kronor tillsammans, döm av min förvåning när jag inte kom vidre i kassan för att "minsta ordervärde är 200 kr"???!!!
  • DenDär
    Svar på #1402
    Oj va fina!
    Synd att man måste beställa för minst 100:-, hatar sånt
    Helgona skrev 2008-10-16 13:56:47 följande:
    www.formina.se/Detta är rätt adress
  • DenDär
    Svar på #1574
    Hm det var han som var kär i julen från början. Jag gillade den inte alls när vi träffades för 8 år sedan och tyckte mest det var nåt onödigt och jobbigt. Nu är jag mer galen i julen än han
    unclaf skrev 2008-10-19 10:08:06 följande:
    Fråga: är era pojkvänner/män (eller flickvänner/fruar om ni är lagda åt det hållet :) ) lika entusiatiska över julen som ni? Jag höll på att förgås av lycka häromdan när jag såg att maxi plockat fram jusltakar o lite annat. O till ikea vill jag gärna åka 1g7v för att se hur det "framskrider".Min man är inte imponerad alls.
    Igår var vi och provsatt en massa soffor. På alla stälena påpekade de att det är 6-8 veckors leverans så ska vi ha den innan jul så måste vi beställa nästkommande vecka Jisses! Är vi så nära jul tänkte jag Vi som har så mycket kvar med huset att göra innan Kan vi stanna tiden lite

Letade julmust i affären i går med. Tänkte att nu när vi åker ner till en större stad och handlar borde det ju finnas must! Nähe det gjorde det visst inte. Skit åxå!
  • DenDär
    Svar på #1569
    Jisses!
    Jag är mer för den lite mer sparsmakade stilen och för lite mindre pynt Samlar dom inte mycket damm?
Svar på tråden Vi som älskar julen!