Vi som älskar julen!

surfade in på amelias hemsida nyss för att beställa hem nya exemplar av jultidningarna, eftersom mina är vid det här laget mycket sönder tummade och kletiga av baking...
Men såg till min besvikelse att de är slutsålda.
Mailade och frågade om det är helt kört nu. Håller tummarna för att de har nåt exemplat kvar
Ingen här som har fina x av de tidningarna som vill sälja?
vi väntar vårat andra barn mitt emellan jul o nyår. Så hoppas att han inte kommer på självaste julafton bara.
Jag kommer inte att köpa nån julklapp till han, men tror att övriga släckten eventuellt köper nåt till han, eller så kommer paketen senare då han är född.
Då min dotter kom, hon föddes sista november för två år sedan. Jag o min sambo köpte inte nåt til henne, vi hade ju köpt så mycket redan innan. Men hon fick massa med paket av de andra i släckten
mm gott med knäck
FUnderar på att snart börja med lite julgottis. Är ju inte långt kvar till 1:a advent nu ju
Idag är både sambon o dottern hemma med mig, Supermysigt ju.
Stackars sambon var ute och joggade i skogen igår och trampar snett och vrickar (stukar) foten. så han kunde inte gå till jobbet idag. Så han blev hemma och då är det ju onädigt att låta lillan gå till dagis då vi båda är hemma.
Funderar på vad man ska hitta på för kul idag med lillan. Regnar här hemma så att gå ut är det inte tal om just nu iallafall.
Kanske åka en tur till panduro och köpa lte pyssel som lillan kan måla på. Roligt att ha till julen... Kom gärna med tips. Lillan är dockbara snart två år, men ÄLSKAR att måla
amelia höst var en besvikelse för mig. Tyckte inte alls den var lika bra som julnummret.
Snart kommer det efterlängtade ameliajul nummret! Ska finnas i affär från och med den 4 november, ganska snart ju
Jag köpte allers julmagasin för ett tag sedan, den är att rekomendera! Mycket bra inspiration och pyssel i. Antar att det kommer att komma flera jultidningar nu framöver. vet inte om några andra magasin som bara är för jul. men håll ögonen ppna pressbyrån så hittar du nog flera.
nån som har ett bra o lätt recept på knäck?
Vart ju sugen med nu
Leilar supergoda smörkola har jag även i tankarna. Kanske att jag gör lite sån med om jag ändå är i farten
recept på hur man gör knäck. Vilka ingredienser.
adressen fungerar inte..
här blir det nog med att pynta och fixa lagom till advent. Men granen kommer kankse något senare kanske till lucia.
Just nu har vi inte heller plats för nån gran, vi har soffor stående överallt i vardagsrummet. Men ska göra oss av med dem och köpa en ny mindre o finare. Hoppas på att vardagrummet blir klar renoveringsmässigt innan advent kommer. Vore verkligen en stämmningsdödare om det fortfarande är katastrof där då julpyntet ska fram.
Har kikat lite på ikeas hemsida på julsaker. Vissa av sakerna, de i sivler matt eller glansigt, skulle passa in i våran jul i år. Mitt tema är ju vitt, "diamanter" och änglar. Så silver skule ju passa in. Funderar på att köpa lite nya kulor. Men väntar tills åhlens fått upp sina julsaker. Nån som vet då de tar fram sitt?
såg en helcharmig vit tomte tror den va 60 cm hög för 399:-'Han va rätt fin