-
Statoil hade för 15kr st!Winka skrev 2008-11-03 21:46:04 följande:Finns redan lussebullar på sina håll, tror Coop hade i helgen i alla fall.
-
Oh vad mysigt!
jag slår in julklappar för glatta livet o lyssnar på Jill Jonsson jul!
var i Ullared igår o hittade massa kul....
O måste passa på medans barnen är på dagis skolan ;)
-
MidvinternattWilmis07 skrev 2008-11-05 12:08:55 följande:Någon som kan tipsa om böcker som utspelar sig i juletid,gärna deckare men även annat.
är en samling av noveller... -
Idag har jag burit in alla kartonger...tänkte börja lite lagom efter helgen för då fyller jag år : )
Men jag har suttit i 2 dagar nu o slagit in julklappar!
Så nöjd med mig själv ;)
-
Sitter nu ute på vår altan...barnen ser på tv o jag slår in julklappar o lyssnar på Jill Jonssons jul...hihi
Får nog slänga på en skvätt glögg : )
-
Hm mailade dem till dig...Mammajessi skrev 2008-11-06 08:58:47 följande:Hittar inte bilderna du vill ha som julkort
-
Jag har j varit två rundor till Ullared...men inte hunnit slå in allt så jag tänkte att det hinner jag göra nu...
O dessutom har jag mina finaste ( som jag köpt i Wien, London, Nordkap osv) julgranskulor uppe året om, så de är ju lite extra stämnings höjdare nu ;)
-
-
haha jag vet o då är andra hälften inte ens med på bilden ;)Malinmamman skrev 2008-11-06 09:23:37 följande:Åh herre jesus va klappar!! Fick en liten lapp på bordet i morse av mannen som kom hem sent i natt från jobbet, han blev jätteglad för det pynt som kommit fram! Och han som är liiite grinchen egentligen! HA efter fem år har han äntligen börjat fatta hur det SKA vara
-
O jag vill tala om en rolig grej jag gör...
iI en liten antecknngsbok, så skriver jag upp vad alla får av oss o vad vi betalat för det o vad vi får tillbaka, dessutom alla julklort, vilka vi skiickar till o vilka vi fått av...
Då kan man ganska lätt ha koll på så att det är ganska lika för varje år eller om man köper för dyra saker i jämförelse vad man får tillbaka ;)
Detta har jag gjort sedan -03
O det mest spännande är att räkna ihop vad alla juilklappar gått på tillsammans...
De varierar ju lite efter egen budget o hur många man köper till...