• Kina79

Har era barn trosor/kalsonger under sovkläder?

Ja, som frågan i rubriken helt enkelt. Har de det?
    Jag är mest lite nyfiken eftersom jag fick frågan av en kompis, vars barn alltid har trosorna/kalsongerna på under nattkläderna.
    Min stora tjej har aldrig trosor under nattlinne eller pyjamas. Helt enkelt för att jag tycker att hon redan haft dem på sig hela dagen och det är ju både bra och skönt att lufta snippan

• Svar på tråden Har era barn trosor/kalsonger under sovkläder?
  • kaji

en har blöja, två har ej trosor under, en har det och två vet jag inte:)

• millan

Pyjamas och kalsonger!? Nej godegud vad varmt det skulle bli...

• gizzla

Nej. Barne sover helt nakna. På sin höjd med kalsonger- men aldrig med nattkläder!

• norgesessan

Mina barn har blöja eller kalsonger...har faktiskt aldrig tänkt tanken att bara ha pyjamas....just nu använder vi dock inte pyjamas, det hör till kylan...

Emil 03-Jonathan 05 och LillSessan bf. 2/2.09
  • Cia o krabaten

ja det har hon
    kan inte sova annars
    Även om man bär in henne sovande från bilen och byter om så ska hon ha trosor. 3 år

• Stjärnanis

Herregud!
    Jag har aldirg ens tänkt på att sova utan trosor. Jag tycker det är självklart att man ska ha på sig det, även när man sover! :S

• Pillan79

min son sover bara i kalsonger...han har aldrig tyckt om pyjamas

• snuttP

Ena sover naken, den andra i blöja och pyjamas (nr1 5år, nr2 10 månader).

• Kina79

Va kul att läsa svaren. Det verkar ju onekligen vara ganska blandade åsikter i denna fråga.

• Csve

för mig är de självklart med underkläder på. men pyjamas o nattlinne är sällsynt här.. kanske bara ett linne eller tshirt.

?♥ För evigt ♥?
Svar på tråden Har era barn trosor/kalsonger under sovkläder?