Inlägg från: Tove H |Visa alla inlägg
  • Tove H

    Junibebisar-05, del 13

    jag med


    ♥¸.?°´¯) ♥Theo 050622 å Ronja 070209♥¸.?°´¯) ♥
  • Tove H

    vart är alla? Har ni mycket för er nu??

    Här är allt bra, minstingen e sjuk.
    Theo ska på återkoll för sitt "blod i kisset" på måndag...

    Annars händer det inget speciellt... Nån som fått nått syskon eller ska ha??

    Ha det


    ♥¸.?°´¯) ♥Theo 050622 å Ronja 070209♥¸.?°´¯) ♥
  • Tove H

    Förkylda.. jaaaaa, jag tycker mina barn har varit det sen dagis började efter sommaren.
    Theo har sån hosta att han nästan spyr på nätterna..
    Å igår när jag kom hem hade ronja feber... Det här är nog tredje ggr jag fått vabba för dem, å jag har relativt nytt jobb... Men vad gör man inte...
    Killen å jag delar lika men det blir ändå mycket, han jobbar ju skift så vissa ggr kan han bara inte vabba... Men men

    Skönt att tråden inte dött ut ialla fall....


    ♥¸.?°´¯) ♥Theo 050622 å Ronja 070209♥¸.?°´¯) ♥
  • Tove H


    Theos dagisfoto...
    det är från mobilen, har inte fått hem dem ännu.

    Vi ska flytta vid nyår så ungarna får varsitt rum, så vi får önska nått till deras inredning tror jag, vet inte vad vi ska köpa till dem ännu... suck.... ni då?
    Vi har varit hos tandläkaren med theo två ggr.. men killen har tagit honom dit båda ggr...
    ♥¸.?°´¯) ♥Theo 050622 å Ronja 070209♥¸.?°´¯) ♥
  • Tove H

    Jag kopplade in mobilen i datorn å la över bilderna, det var en tjänst man kunde få för 10kr bilden... Jag har gjort så sen theo började på dagis, då får man korten lite tidigare fast på mobilen.


    Felixxmor skrev 2008-10-21 13:43:02 följande:
    Hmm, hur e det nu man sätter in en bild i tråden????
    Man går in till sitt bildgalleri å öppnar bilden, sen högerklickar man å tar "kopiera" sen går du in till tråden å klistrar in den.. men det e bara om du har plus
    ♥¸.?°´¯) ♥Theo 050622 å Ronja 070209♥¸.?°´¯) ♥
  • Tove H

    Hej hej..
    Har var det dött!!!

    Ska till läkaren igen med theo idag.. han är så himla förstoppda jämt, det har gått så långt att han får feber varje gång å får så ont att det inte går at tprata med honom, han bara skriker... när han har fårr resulax sen så slocknar han av utmattning. Så måste få hjälp med att få honom att inte bli försoppad..

    Annars e allt lugnt här hemma.. Ska flytta till en fyra vid årsskiftet.

    Inga fler syskon på g????

    Ha en underbar dag.


    ♥¸.?°´¯) ♥Theo 050622 å Ronja 070209♥¸.?°´¯) ♥
  • Tove H

    JCA: vi har klarat oss bra än så länge, men det kommer nog. Jag bara väntar... *suck* Har hört att det inte är kul...

    GRATTIS PRINSESSTÅRTAN!!!!!!!!!!!!!!!


    ♥¸.?°´¯) ♥Theo 050622 å Ronja 070209♥¸.?°´¯) ♥
Svar på tråden Junibebisar-05, del 13