• koalamom

Vilda bebisarna jollrar vidare III

Här fortsätter vi med höstjoller!

Vi som hänger här:

gersime-Linnea: Annie 30-jan, 3565g & 50cm Kl. 11:30
    Idaaa1982-Ida: Nellie 04-feb, 3420g & 50cm Kl. 16:12
    Beben-Ann-Sofie: Eric 10-feb, 3175g & 49cm Kl. 06:55
    TinaLisa-Martina: Julian 10-feb, 3030g & 48cm Kl. 14:00
    fru jönsson-Alexandra: Benjamin 10-feb, 3725g & 52cm Kl. 23:24
    MmmJennie-Jennie: Leon 12-feb, 4170g & 53cm Kl. 02:17
    Wiksan-Sandra: Selma 12-feb, 3785g & 51cm Kl. 17:47
    Mica82-Micaela: Alexander 13-feb, 3810g & 50cm Kl. 21:23
    Meemmee-Emelie: Evelina 13-feb, 3690g & 51cm Kl. 23:28
    DaisyMom-Kajsa: Wilmer 14-feb, 3675g & 50cm Kl. 17:19
    mumma84-Alice: Wida 14-feb, 2265g & 45,5cm Kl. 20:53
    millan84-Camilla: William 16-feb, 3235g & 49cm Kl. 17:59
    Lilla Ego-Linda: Filippa 17-feb, 2850g & 48cm Kl. 22:57
    Catinkan-Carina: Elly 20-feb, 3855g & 52cm Kl. 20:45
    Primusbarn-Jenny: Inez 21-feb, 3515g & 48cm Kl. 04:29
    Lindisgbg-Linda: Alexander 25-feb, 4180g & 52cm Kl. 17:10
    Lucie-Lotta: Rasmus 26-feb, 3615g & 52cm Kl. 12:18
    elle 1979-Hanna: Molly 02-mar, 3235g & 48cm Kl. 09:13
    Tokboll-Maria: Vidar 12-mar, 3775g & 49cm Kl. 05:15
    Anel85-Lena: Freya 16-mar, 3865g & 51,5cm Kl. 14:47

Länk till fikatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-285/m35001498.html

Vi som bloggar:

Maria: mariatokfia.blogspot.com/
    Kajsa: babywilmer.blogg.se/
    Alexandra: alexandraochbenji.blogspot.com/
    Lotta: goteborgskalaset.blogg.se/
    Lena: www.babydagboken.se/freya.last

tokboll - stolt mamma till ♥axel♥ & ♥vidar♥
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-15 12:17
    Nya bloggtillskott:

Jennie: famhasani.blogg.se
    Emelie: fambabunovic.blogg.se
    Jenny: primusochinus.blogspot.com
    Linda: mammasbusungar.blogspot.com

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-06 20:23
    Länk till den nya fikatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-285/m38027017.html
  • Svar på tråden Vilda bebisarna jollrar vidare III
  • koalamom

Blä! Har hållit på med barnen sen 6.20 non stop. Vidar somnar inte ordentligt. Somnade en liten stund så att jag hann lägga Axel men sen har han varit vaken sen ett par timmar tillbaka och bara gnäller, fast han har ingen feber. Men han gjorde nr 2 två gånger så jag hoppas det var det. Jag är såå trött i kroppen, det värker i benen men jag kan inte lägga mig än för då skulle jag inte somna. Hoppas nu bara Vidar sover resten av natten. Är det någon som vill ha honom? Ni kan komma o hämta honom nu om ni vill.

tokboll - stolt mamma till ♥axel♥ & ♥vidar♥
  • fru Elle

Maria; Det kanske var magen han gnällde över, hoppas att han sover hela natten så du får vila ut. Låter hemskt att vara så trött i kroppen så det värker. Många kramar

• Meemmee
    Carina: Visst går det håll rätt i hjärtat när dom tittar så på en.. Fy...

Maria: Usch stackarn inte lätt att vara gräsänka med 2 barn speciellt inte med ett av dom sjukt.. Hoppas du får sova ut riktigt ordentligt i natt.. Det är du värd!!!
    (¯`°?.¸ ღ♥ (¯`°?.¸ ღ♥ Evelina 080213 ♥ღ¸.?°¯) ♥ღ¸.?°¯)
  • gersime

Carina: Gud vad irriterande! Verkar som allt är emot att du ska få sova lite din stackare!

Maria: Stackare att vara själv med 2 barn varav en är sjuk

Har läst igenom men orkar inte skriva mer Är riktigt trött nu!

Kram på er

• lillaMallan857

Emelie: Va roligt att åka till freeport! Dit brukar jag åxå åka när det är dags för nya träningsskor! Skulle faktiskt behövas ett par nya snart.. har dom mycket fina barnkläder där?? Mitt jobb ligger precis där, bortanför willys, så jag när jag jobbar har jag vägarna förbi freeport varje dag.. farligt!

Maria: Va jobbigt det låter.. hoppas att du fått sova i natt.

Våra roliga läckageproblem har startat igen.. snark var trist det är, varje morgon är det en pool av kiss i sängen trots att jag varit uppe och bytt minst en gång varje natt! Vi har up&go nummer 6 nu så det är ju inte det att blöjorna är för små.. varför kan det inte vara uppsugande runt om i hela blöjan, varför är det bara i grenen?? Det är ju för att han sover på sidan som det läcker.. vad ska man göra? Ska man ha dubbla blöjor då eller??

Mamma till Wilmer - 080214 - babywilmer.blogg.se
  • pseudonym1

Maria: Låter jobbigt det låter. Hur ska man orka med 2 barn... Det får bli ett framtidsproblem
    När du skrev ergo eller manduca till jenny menade du att du ska köpa någon av dem? Har aldrig provat manducan så jag kan inte säga vilken som är bäst men ergon älskar jag! Försöker få Elly att sitta mer på ryggen men hon är fortfarande sådär nöjd med det.

Kajsa: Prova att sätta på 2 st blöjor o se om det är bekvämt för honom. Trist o slösa blöjor så kanske men det kan ju ändå va värt att ha sängen torr på morgonen!
    Jag älskar freeport! Särskilt på vardagarna när man strosar i princip själv därnere. Gillar mest Filippa K-affären..

Har ni köpt ngt till era barns pappor eller ska ni göra ngt idag?
    Har inte hittat på ngt alls till patric men kom på imorse att det kanske hade varit roligt ändå.. Han kommer inte förrens ikväll men jag är tom på ideér..

• Lucie

Carina: Kanske du kan baka nått eller göra nån go middag eller köpa nått godis som bara han gillar?
    Chrille kom inte ihåg mig man det gör inget - han sa bara - jahaja det tänkte jag inte på att du oxå e mamma .
    Men jag har köpt en AfterShave - tyvärr så var det samma som han har nu - har ju inte jag koll på! En kände igen lukten igår och sa "åh så gott du luktar" - han sa "åh jag är så trött på denna lukt - har haft bara den så länge"
    Trist men jag vet ju att han blir väldigt glad för omtanken iallafall!

Igår vaknade Rasmus 4 somnade om till halv 7 med välling!
    Idag vaknade han 6!!!!!!!!!!! Rekord på mycket länge och sen fick han välling och så tvingade jag honom kvar och då jag tillslut kommer ut och kollar kl......bambambam 8!!!!
    Hoppas detta är ett brejk nu för jag börjar känna mig så himla tråkig och asocial - är ju så trött heeeeeeela tiden!
    Nu vet jag lite vad ni stackare måste känna heeeeeeelatiden - ni som inte får sova!

Mamma till älskade Rasmus goteborgskalaset.blogg.se
  • Lucie

Carina : Jobbit med påringningen - fan vad arg jag hade blivit - försäljare och tiggare och vad det nu än må vara så kan de låta bli att ringa på där det bor små barn med sömnlösa föräldrar!

Maria: Jättekramar - fy vad trist o jobbit!

Kajsa - vad jobbit med blöjorna då!!!!!!  FInns det inte nattblöjor? Suck!

Mamma till älskade Rasmus goteborgskalaset.blogg.se
Svar på tråden Vilda bebisarna jollrar vidare III