• whirlwind

Maskar i Nestle Välling!!!!!!!!!!!!

Idag skulle jag ge min sex månader Nestle Plus Välling och paketet (som jag köpte för 2 dagar sen) var fullt med maskar!!! Fy fan vad äckligt!!! Det värsta är att igår åt han från samma burk (jag såg inte nånting igår). Har hört att nestle har varit 'snuskigt' förut men trodde att de hade skärpt till sig.
    Hur i h-vete kan de göra så? Har de inga kontroller? Grrr jag mår illa att bara tänka på de där små svart äckliga grejer i min bebis mat! Det här är så vidrigt!
    Vad ska jag ge min pokj nu? Han tål ju inte Semper. Det behövs inte säga att aldrig mer köper jag Nestle!
    Fy fy fy alltså!

• Svar på tråden Maskar i Nestle Välling!!!!!!!!!!!!
  • Pärlan81

Igen och igen. Jag har redan bytt till bara semper matburkar för dessa maskars skull men behållt vällingen av samma märke. Men vågar man ha det med nu.
    Skrev faktiskt till Nestle att de borde förklara sig här på fl eftersom det var en lång tråd om detta förra gången. Men de har inte hört av sig.
    Det kan ju vara andra orsaker till att det var mask i burken. Men eftersom det hänt innan så avskräcker jag mig snart att köpa nån av deras produkter.
    Ahhhaa: Kikade upp på ditt inlägg nu, så då är det fler med maskar. Fy fassiken.

• Mia o Simon

Har aldrig märkt nåt här. Mina barn har alltid fått nestlés välling. Däremot får de olika märken på puréburkarna. mvh Mia

• Göteborgstjej

whirlwind : hade de någon som helst förklaring till varför det kunde bli så här?

• nadja82

va fn va äckligt hur kan det ´finnas levande maska i barnmatspureeburkar????

• SandvikenMamma

Om du får kompension, så får du ju antagligen rabatt-checkar på Nestlé, eller grais välling eller nåt i den stilen..

Själv har jag redan bojkottat Nestlé.

• Fridus

fy va vidrigt, jag har fobi för maskar och speciellt i maten kräks nästan när jag läser detta. och att det även finns i pureburkarna ryser i hela kroppen fy f*n va snuskigt!!!!!
    Tänk om man råkar mata i sin lilla innan man märker detta, ska kolla noga noga i alla burkar och välling mm....

• Jessica med Ebba

Åh, fy fan alltså! Det är ju rent förjäkligt!!!!!!! Vilken sorts kompensation hade de tänkt sig?? Jag skulle gå ut i tidningar om jag vore du!!!!!!!

• Tiili

JA, gå ut i tidningen. de borde få höra ett och annat, de jävlarna!

• lilmama

Jag har aldrig hört nåt bra om Nestle. Jag är född i Chile och där fanns det Nestle när jag var liten, redan då så fick man höra hur dåliga produkterna var. Så jag kommer aldrig att köpa Nestle.

• BaraPyssel

Fy tusan vad äckligt...vilken tur att man gör all mat själv. Välling vägrar sonen dricka, så jag får amma ett tag till
    //joanna

Svar på tråden Maskar i Nestle Välling!!!!!!!!!!!!