Inlägg från: Tvillingmamma2007 |Visa alla inlägg
  • Tvillingmamma2007

För alla oss som gillar LINDEX - del 5

Nu har mina Mikk-line overaller kommit! Eftersom vi har pratat en del om de här i tråden så får nån gärna lägga in första bilden i mitt galleri i bildtråden om den vill!? www.familjeliv.se/hem/tvillingmamma2007/gallery/phpzgop6u.jpg Grabbarna är knappa 17 mån på bilden, ca 83 cm långa och knappa 13 kg, Overallerna är i strl 92 och är lite stora men de har inget under utom t-shirt och de är inte åtdragna i midjan. Verkade rätt smidiga iaf, de sprang runt runt inne och jagade varandra hehe! Så Snorky! jag tycker de verkar super, tack!!!

• Tvillingmamma2007
    Nimsy skrev 2008-09-02 20:55:26 följande:
    hihi vad söta =)vart köpte du dem ifrån?
    Tack! Köpte på www.kidsbutik.se !
  • Tvillingmamma2007

TACK smultronhjärta för hjälpen!!

• Tvillingmamma2007
    Smultronhjärta skrev 2008-09-02 20:58:25 följande:
    Nemas problemas Supersnygga overaller!
    Tack igen, ja visst är de fina. Störde mig lite på "fotbollen" först men har kommit över det nu haha. Tyckte fjolårets modell var snyggare som SNorky har i sitt galleri men men de verkar ju super iaf! Lite tunnare och smidig så de borde passa slaksvintrarna som är nu för tiden! Dessutom så är de ju vattentäta fastän de andas.
  • Tvillingmamma2007

Smultronhjärta:
    Låter super det!

Zasata:
    Inte skriva i bildtråden heller Jag är ju här och japp det är årets modell av Mikk-line!

• Tvillingmamma2007
    zasata skrev 2008-09-02 21:50:39 följande:
    jag glömmer alltid. och skulle jag hit och skriva skulle jag hinna glömma var det var för jag skulle trilla in på allt annat på vägen... fina dom var. nästan lika fina som den med stjärnan ;) vad fick du betala?
    699 är ju ord pris och så fick jag dra av 150 på totalen för tvillingrabatten

Skickade förresten bilden till kidsbutik så nu är de med och mannekängar hahahaha Mina sötnosar! www.kidsbutik.se
  • Tvillingmamma2007
    Snorky skrev 2008-09-02 21:49:50 följande:
    De var ju superfina i de!!! Skönt att ni verkar gilla de... tänk om jag övertalat halva tråden till att köpa Mikkline så hatar alla de sen! hihi... Nädå... jag hoppas ingen blir besviken! ;_)
    Hehe jag är supernöjd än så länge iaf!
  • Tvillingmamma2007
    Snorky skrev 2008-09-02 22:40:20 följande:
    vad roligt att de fick vara med på hemsidan!
    Hehe ja det var ju lite skojigt!

Angående storlekar så är mina grabbs ca 83 cm och väger knappa 13 kg och de har 92 på bilden. Tror den kommer att bli super i vinter och definitivt räcka!
  • Tvillingmamma2007
    Snorky skrev 2008-09-02 22:42:09 följande:
    jag tycker den turkosa är superfin... hoppas jag hittar nån sån på rea i slutet av vintern. Då ska jag köpa tills nästa vinter!
    Hehe jag kan också tänka mig att köpa på rean nästa gång! Du får hojta om du ser någon som har, antar att vi kanske båda vill ha 98 då?
  • Tvillingmamma2007
    lollypop skrev 2008-09-02 23:04:52 följande:
    Hihihi... Dom är ju bara för söta!!!
    TACK!
Svar på tråden För alla oss som gillar LINDEX - del 5