• Line80

För alla oss som gillar LINDEX - del 5

Jag såg oxå hela kollektionen idag och inget förutom de randiga byxorna (som jag beställt) föll mej i smaken. Synd att klänningen va brun det passar inte min tjej i. Annars hade hon fått en sån. Så det blev billig shopping idag

• Line80
    Pixxi skrev 2008-09-03 08:57:33 följande:
    Är det någon mer här inne som beställde från nätet i måndags? Vad har ni för "status" på eran order? Är så orolig att det är något fel på min
    jag gjorde det. men vart ser man status?
  • Line80
    maggan75 skrev 2008-09-03 09:29:12 följande:
    Logga in och gå sen in på dina sidor
    ja tänk om det va så enkelt, kan varken logga in eller få ett nytt lösen :S
  • Line80

läste VF test av årets vinteroveraller.. där fick Frinds overallen bäst i test tätt följt av lindex fix overall Mkt intressant..

• Line80

FRIENDS menar jag, kan visst inte stava när jag e trött

Line80 skrev 2008-09-05 23:20:35 följande:
    läste VF test av årets vinteroveraller.. där fick Frinds overallen bäst i test tätt följt av lindex fix overall Mkt intressant..
  • Line80

reima ja men vilken pris skillnad det va sen

NovJenny skrev 2008-09-05 23:21:45 följande:
    Ja, coops OCH reimas fick bäst i test.
  • Line80

Fix dubbeljacka som är med i bildtråden ser ju riktigt snygg ut,  men va kostade den tro?
    Sorry men jag orkar inte läsa tillbaka i tråden ifall det redan står

• Line80

vad jag förstår så har ni redan diskuterat overall testet hehe men är för trött för att läsa ikapp så förlåt om jag tjatar

• Line80

Alla som beställde från Lindex online förra veckan, har ni fått era kläder än? Jag har väntat exakt en vecka nu och har inte hört ett smack.
    På min sida står det bara skickad..

• Line80
    Geshia skrev 2008-09-08 07:56:57 följande:
    om det står "Fraktas till Lindexbutik" vad menar de då? att det finns på mitt lindex nu eller att det är på G? har stått så i 2-2 dagar nu.
    just det.. så där står det på min med.. men det va en vecka sen jag beställde.
Svar på tråden För alla oss som gillar LINDEX - del 5