För alla oss som gillar LINDEX - del 5

japp all kids heter det ju.. menade såklart de.. håller me för uttjatat för att jag ska vilja ha den
jag köpte den klänningen till min dotter.. tyckte den va ganska fin om man jämför me de som finns på Ica Men hade egentligen tänkt köpa den från Ellos.. men de tog ju slut på en gång. Håller me om att de borde ha lika fina kläder som på baby.
de på Ica kan man verkligen kalla jamas varning ja det har du rätt i att åhlens har fina.. hittar jag nåt finare så lämnar jag tillbaka den från Lindex
Kolla ellos de har alltid haft finast
såg oxå att de fått intefler färger på velour leggnings - precis vad jag önskat! Så då blir det att shoppa sånna när kupongen kommer
Men är det inte konstigt att de svarta är dyrare än de andra?
men de på flick tycker jag va unisex.. låg dessutom på samma sida som pojk där jag va idag.. men däremot undrar jag varför de mönstrade va billigare än de randiga tröjorna. sen hade jag önskat att det skulle varit en ordentlig ärm mudd på de andra randiga tröjorna som det är på den cerice randiga.. konstigt att de gjort dem så olika när de är så lika annars.. å priset oxå..?
finns för större oxå å den är ännu finare.. jag har sett att det finns liknande på hela barn.. dvs baby, lilla flick och stora flick. både i svart och vitt på stora avd.