• Line80

För alla oss som gillar LINDEX - del 5

Peak 79 skrev 2008-11-12 14:40:34 följande:
    okej bilden kom ju inte med i länken, 4:e bilden, röd tröja med stjärnor på och så ser det uta tt vara strumpor med stjärnor?
    jaa det där setet såg jag att de höll på plocka fram igår när jag va där.. de kommer även finnas i marint.. de nya all star kläderna alltså
  • Line80
    Peak 79 skrev 2008-11-12 14:55:22 följande:
    är det ett set så man måste köpa byxa och tröja ihop eller bara så att de passar ihop?Då kommer det väl snart till webbshoppen Tack
    nä det är nog som vanligt.. enfärgade mjukis byxor å sen tröjor och matchande strumpor.
  • Line80

japp all kids heter det ju.. menade såklart de.. håller me för uttjatat för att jag ska vilja ha den

Snorky skrev 2008-11-12 18:11:08 följande:
    här har ni stjärntröjan www.tradera.com/1_helt_ny_retro_troja_unisex_... jag börjar tröttna lite nu på deras all kids-serie, för de ser ju alltid likadana ut. Hur många röda tröjor med stjärnor har de egentligen haft?? Vore ju roligt med nån ny färg kanske
  • Line80

jag köpte den klänningen till min dotter.. tyckte den va ganska fin om man jämför me de som finns på Ica Men hade egentligen tänkt köpa den från Ellos.. men de tog ju slut på en gång. Håller me om att de borde ha lika fina kläder som på baby.

Maj bebis 07 skrev 2008-11-12 19:30:29 följande:
    Besviken på tomte/pepparkaks-utbudet på barnavd. För flick tyckte jag pepparkaksklänningen var för mycket nattlinne + "huckle" skulle jag aldig få på min tjej.... Den söta pepparkaksklänningen på baby i plysch med toppig mössa till var ju TUSEN gånger finare....!
  • Line80

de på Ica kan man verkligen kalla jamas varning ja det har du rätt i att åhlens har fina.. hittar jag nåt finare så lämnar jag tillbaka den från Lindex
    Kolla ellos de har alltid haft finast

Maj bebis 07 skrev 2008-11-12 20:04:31 följande:
    Line80 Ja haha har inte kollar in Icas utbud än . Jaså hade Ellos en fin... ska de inte få in mer då? Ska kolla Åhléns också de hade fina förra året.
  • Line80

såg oxå att de fått intefler färger på velour leggnings - precis vad jag önskat! Så då blir det att shoppa sånna när kupongen kommer
    Men är det inte konstigt att de svarta är dyrare än de andra?

• Line80
    Snorky skrev 2008-11-14 12:31:10 följande:
    är inte de svarta annorlunda då?? det ser ju ut så på bilden
    jaha där va du Hej jo så är det nog men varför så dyra då?
  • Line80
    Mitt livs lycka skrev 2008-11-18 15:41:11 följande:
    Ja, det stämmer!
    hade ju hoppats på ett helt köp
  • Line80

men de på flick tycker jag va unisex.. låg dessutom på samma sida som pojk där jag va idag.. men däremot undrar jag varför de mönstrade va billigare än de randiga tröjorna. sen hade jag önskat att det skulle varit en ordentlig ärm mudd på de andra randiga tröjorna som det är på den cerice randiga.. konstigt att de gjort dem så olika när de är så lika annars.. å priset oxå..?

Känslan skrev 2008-11-19 19:23:06 följande:
    Åh vad fina fem myror tröjorna är på flick.Orättvist,skulle vilja att det fanns alloverprint på pojk också.De va ju så unisex och bra sist.
  • Line80

finns för större oxå å den är ännu finare.. jag har sett att det finns liknande på hela barn.. dvs baby, lilla flick och stora flick. både i svart och vitt på stora avd.

Djungelvrålen skrev 2008-11-20 16:18:35 följande:
    Synd det inte fanns större Den var jätte söt!
Svar på tråden För alla oss som gillar LINDEX - del 5