För alla oss som gillar LINDEX - del 5
tag 3 bet för 2 gällde tydligen på alla varor.. dvs även på dam och man fick mixa som man ville
tag 3 bet för 2 gällde tydligen på alla varor.. dvs även på dam och man fick mixa som man ville
måste bara berätta att det är nya regler som gäller på Lindex nu.. man får inte längre byta något om man inte har kvitto.. så SPAR ALLA KVITTON!! Jag undrade om det verkligen inte fanns undantag på julen då man faktiskt får saker som kan bli fel strl osv men de är strikta me nya reglerna så de uppmanar att man sprider detta till alla så man har en chans att byta om man får nåt som blir fel.
här www.lindex.com/se/Products/Product.aspx&subid=1357450&prodid=2441139&parentid=111366&promolevel=true&color=457092&NewView=true
den är inte lika sladdrig i tyget som den på lilla flick.. och sen är det finare knappar i denna oxå
nä jag håller med.. de från åhlens är oslagbara Så det blir inga här heller.. skulle vilja ha koboltblå eller turkosa dock
å så ett gäng velourtajts i olika färger!!
kommer åhlens till gränby?
va kul när öppnar dom?
oh då måste man ju åka dit hör jag, gud va kul
ni som skriver ut lindex kupongerna.. får ni samma meddelande som mej att man måste installera en skrivare? jag har testat på två olika datorer nu och båda har skrivare installerade.. funkar att skriva ut annat men inte detta? Nån som vet hur jag ska lösa problemet?