• Line80

För alla oss som gillar LINDEX - del 5

tag 3 bet för 2 gällde tydligen på alla varor.. dvs även på dam och man fick mixa som man ville

Anna2barn skrev 2008-11-20 14:48:28 följande:
    Vet inte om någon har skrivit om det i tråden, men här i Kalmar så är det ta 3 betala för 2 på HELA barnsortimentet tills på söndag!!!
  • Line80

måste bara berätta att det är nya regler som gäller på Lindex nu.. man får inte längre byta något om man inte har kvitto.. så SPAR ALLA KVITTON!! Jag undrade om det verkligen inte fanns undantag på julen då man faktiskt får saker som kan bli fel strl osv men de är strikta me nya reglerna så de uppmanar att man sprider detta till alla så man har en chans att byta om man får nåt som blir fel.

• Line80

nä jag håller med.. de från åhlens är oslagbara Så det blir inga här heller.. skulle vilja ha koboltblå eller turkosa dock å så ett gäng velourtajts i olika färger!!

Snorky skrev 2008-11-21 15:43:09 följande:
    ja, där ser man gröna velourisar! Hoppas de kommer med gula också!! Lindex har börjar rycka upp sig nu efter att jag har konstaterat att de blivit tråkiga på sistone Fast vi har redan de gröna från Åhlens... älskar den modellen... så det blir inga från Lindex.
  • Line80

kommer åhlens till gränby?

Tvillingmamma2007 skrev 2008-11-21 18:50:19 följande:
    Shoppade lite idag, det blev varsina 5 myror tröjor (flygplanet + b), varsina velourbrallor (gröna + grå fanns tyvärr inga blå!) samt varsina svarta velortröjor. Magda78: Du har ett par gröna undanlagda som du kan kika på iaf! Jag tyckte de var fina så här blev det köp men så har jag inte sett Åhlens live heller så, men snaaaart kommer de ju till Gränby med! Super!
  • Line80

va kul när öppnar dom?

solstraalen skrev 2008-11-21 20:09:05 följande:
    POP å rackartyg kommer oxå till gränby om ja inte minns fel =) Ni från Uppsala , hur gamla barn har ni?
  • Line80

oh då måste man ju åka dit hör jag, gud va kul

solstraalen skrev 2008-11-21 20:18:15 följande:
    "Sen är det invigningshelg 27-30 november. 10 nya butiker (Åhlens, Stadium, Polarn o Pyret, Rackartyg, Name it, Dea, Barista, KappAhl, Vero Moda och Ticket), 600 nya parkeringsplatser, nya entréer i öst och syd. Massor av erbjudanden och underhållning!"
  • Line80

ni som skriver ut lindex kupongerna.. får ni samma meddelande som mej att man måste installera en skrivare? jag har testat på två olika datorer nu och båda har skrivare installerade.. funkar att skriva ut annat men inte detta? Nån som vet hur jag ska lösa problemet?

• Line80
    Gaztongirl skrev 2008-11-25 12:59:17 följande:
    Line80: Ta, skriv ut och kolla utrskriftsinställningarna, de kan ändra sig när det är ett annat program. Detta öppnas i Adobe.
    jo jag går ju via menyn så att säga.. men då får jag upp detta meddelande: Innan du kan göra sidinställningar eller skriva ut måste du installera en skrivare. Sen händer inget mer.. samma meddelande kommer upp varje gång
Svar på tråden För alla oss som gillar LINDEX - del 5