Inlägg från: Känslan |Visa alla inlägg
  • Känslan

För alla oss som gillar LINDEX - del 5

I dag har jag fått tag på röda och svarta velourbyxor på Lindex,äntligen! =D

• Känslan
    Magda78 skrev 2008-09-04 20:25:43 följande:
    Var har du hittat dem undrar jag?
    Röda hittade jag i webshoppen och de svarta i Sergelgången i Stockholm (de hade inte ens hängt upp dem utan va på en ställning vid kassan)
  • Känslan

Lite OT men jag behöver hjälp.Fattig och ensamstående tänkte jag passa på att köpa Fix overall till sonen med rabatt.Den fick ju bra betyg.Men nu är jag osäker på stlk:en.För 3 mån sen på 1årskollen va han 78 cm lång och vägde 11.6 gr.Han har nog inte blivit mkt större.Kanske max 80 cm och 12 kg.Han har 86 i kläder.Vad tror ni,86 eller 92?Tacksam för hjälp =)

• Känslan
    Snorky skrev 2008-09-07 10:56:03 följande:
    Nu har jag inte så stor koll på hur stora fix är i storlek. Min äldsta hade fix som babyoverall vintern han blev 1 och den var nog rätt normalstor i storlek. Det allra bästa är ju att prova och se till att man kan ta ett rejält grepp i grenen. 86 kan jag tänka mig blir på gränsen till liten i slutet av vintern... och 92 kommer ju vara stor i början antagligen.
    Ja det är svårt det där med storlekar =/ Jag tänkte beställa på nätet och sonen är sjuk.Hmmm.
  • Känslan
    Snorky skrev 2008-09-07 11:10:48 följande:
    okej... har du långt till butik, tänkte att du kan ju byta om det blir på tok för stort eller litet?? blir nyfiken, men vad är det för rabatt du har? är det den med 50 ?
    Nej,jag bor i Stockholm så jag har ju en del butiker att välja mellan =) Nä nu är jag ute och cyklar,30 % rabatterna har ju gått ut *typiskt* Det va därför jag tänkte beställa på nätet.Stämmer,har bara 50 kr rabatten och den hjälper ju inte så mkt.
  • Känslan
    Eagle skrev 2008-09-07 11:14:37 följande:
    Känslan- Jag skulle ta strl 86 om jag vore du =)
    Tack för tipset =)
  • Känslan

Såg att det pratas om Mikk-line på Lillaw,hur ser om om det är slutsålt?Någon som vet,för 2 i varje stlk är ju inte mkt.Ska man slå till mån tro?

• Känslan
    solstraalen skrev 2008-09-09 21:55:31 följande:
    Åh jag köpte bamses tumvantar i strl 1-3år till sonen på snart 15månader idag.Dom var ju jättetrånga att få på, trots hans små händer..
    Samma här.Min son är 15 månader och oj vad trånga de va =(
  • Känslan
    CharmingGirl skrev 2008-09-10 11:27:55 följande:
    Måste hålla med, jag köpte den mörkgröna jackan med fleece till och jag bara älskar det. Tycker jackan är så fin!! Har inte hunnit använda den ännu, så har inge direkt erfarenhet. Men har hört väldigt bra om den!
    Är det fleece i eller är den fleece som man kan ta bort? =)
Svar på tråden För alla oss som gillar LINDEX - del 5