Inlägg från: Känslan |Visa alla inlägg
  • Känslan

För alla oss som gillar LINDEX - del 5

16.0 vilken stlk är det?

• Känslan
    Tvillingmamma2007 skrev 2008-09-14 20:58:04 följande:
    Hade det funnits 16,5 cm så hade jag köpt de utan att tveka så då är ju min undran vad 4 mm till gör och om de kanske tom växer lite till på en månad eller två tills det är dags att börja använda dem men iofs så avtar väl tillväxten på fötterna nu? Hjälp som sagt!
    Gör så att satsa på 16.9:orna och köp till sulor så sitter de som ett smäck =D
  • Känslan

Någon som vet något om överdragsbyxorna på Lindex för 199 kr,är det väldigt tjocka?Letar nämligen efter ett par svarta till min son nu,har ett par men de är supertunna och skulle behöva ngt tjocka men ej vinterfodrade.Han kryper fortfarande och behöver överdragsbyxor på dagis.Andra tips mottages gärna! =)

• Känslan
    Känslan skrev 2008-09-14 21:15:15 följande:
    Någon som vet något om överdragsbyxorna på Lindex för 199 kr,är det väldigt tjocka?Letar nämligen efter ett par svarta till min son nu,har ett par men de är supertunna och skulle behöva ngt tjocka men ej vinterfodrade.Han kryper fortfarande och behöver överdragsbyxor på dagis.Andra tips mottages gärna! =)
    Puff,någon?

Ett litet break i skopratet ;)

Tvillingmamma:
    Svårt det är med skor,ska du fynda på blocket?Jag har gjort 2 kanonfynd där på skor/stövlar.Ett par helt nya vinterstövlar för 230 kr och ett par helt nya höst/vinterkängor för 180 kr =D
  • Känslan
    Känslan skrev 2008-09-14 22:42:01 följande:
    Puff,någon?Ett litet break i skopratet ;)Tvillingmamma:Svårt det är med skor,ska du fynda på blocket?Jag har gjort 2 kanonfynd där på skor/stövlar.Ett par helt nya vinterstövlar för 230 kr och ett par helt nya höst/vinterkängor för 180 kr =D
    Kavat va det!
  • Känslan
    Tvillingmamma2007 skrev 2008-09-14 22:44:05 följande:
    Känslan:Klämde på de häromdagen, verkade väldigt tjocka á la vinterstyle tycker jag, mina killar har de tunna nu på dagarna om det är blåsigt/blött och de bara har mjukisar under.Nej tänkte köpa på ellos med 50% rabattkoder.
    Som jag misstänkte =( De för 149 kr i svart är ju slut tyvärr.
  • Känslan

Åh när ni ändå pratar om skor och storlekar.Tack vare er hittade jag ju till Ellos och såg att de fått in kängorna.Funderar på ett par till sonen att varva stövlar med men nu är frågan om stlk:en ;) Hans fötter är 12.3 cm nu och 14.2 blir väl lagom,kan väl knappast ta 14.9.

• Känslan
    solstraalen skrev 2008-09-15 20:39:32 följande:
    Undrar vad kavat i strl 19 mäter inuti? Hmm.
    Kolla på Kavats hemsida!
  • Känslan
    Tvillingmamma2007 skrev 2008-09-15 20:47:49 följande:
    Sådär ja då var alla kavat strl 25 slutsålda på ellos, suck, att man inte kunde bestämma sig igår *mutter mutter* Men vill helst ändå ha viking hahaha så kanske lika bra det! Nån som sett nån rea/rabatt på viking??
    Typiskt!Men tur i oturen då kanske.Jag beställde ett par svarta i 21 till slut =)
  • Känslan

Lite OT men i bland diskuteras ju annat här också,dock i kläd och skorväg ;)
    Hur märker ni skor?Jag tänker på sonens kavatskor,vill gärna inte använda märkpenna på dem.Någon som har bra tips?

Svar på tråden För alla oss som gillar LINDEX - del 5