Inlägg från: Känslan |Visa alla inlägg
  • Känslan

För alla oss som gillar LINDEX - del 5

Då ska vi inte ens nämna morot,det är snudd på omöjligt att få bort men det fungerar kanske med galltvätt.Förstörde en jättefin t-shirt med morot men det va innan jag hade galltvål.

• Känslan
    Pillis1975 skrev 2008-09-10 22:09:47 följande:
    Känslan: Det ska funka med galltvål på morot. Jag har haft morotsfläckar men de gick väck Frågar igen om citrontvål, vart hittar jag det?
    Galltvätt,haha,det va visst något nytt jag hittade på,galltvål ska det ju va.Hmmm kanske ska prova det på den tröjan men det va så länge sen nu men då vet jag till framtiden,tack =)
  • Känslan
    Kayn skrev 2008-09-10 22:32:09 följande:
    mammapuh - Vit t-shirt och den gröna frottéjackan från kik-kid (sommarens men ny och ej använd än)
    Den röstar faktiskt jag på också!
  • Känslan

Åh vad besviken jag blev på Fixoverallen som jag provade på sonen i butik =( Han är 15 månader och inte ens stlk 92 va riktigt bra,i grenen fanns inte mycket till utrymme.Och 98 blir ju hur stor som helst i armar och ben =( Den är väldigt kort i livet tyvärr,iofs har sonen lång överkropp men ändå.

• Känslan
    Wilmis07 skrev 2008-09-11 17:01:14 följande:
    Slänger ut en liten fråga,någon som vet var man ka köpa svarta tumvantar till dottern som är 1 år?
    Hm har!
  • Känslan
    Nogula skrev 2008-09-12 12:18:14 följande:
    Och jag är glad att det finns smala kläder, men tyvärr är de inte tillräckligt smala till min äldsta dotter.Så om nån har tips  riktigt smala kläder, tas de tacksamt emot. Tycker jag prova allt, men ingenting funkar. Värst är det att hitta jeans till henne.Hon är 127 cm lång och väger 20 kg.
    Kappahl tycker jag har smala kläder.
  • Känslan
    Nogula skrev 2008-09-12 12:27:06 följande:
    Japp, Lindex slim fit har hon något par av, de funkar i alla fall med skärp i midjan och hänger inte som en påse runt rumpan
    Min systerson är ganska smal och min syster brukar köpa Fix jeans till honom,de är smala i modellen.
  • Känslan

I dag va jag och köpte de supersöta elefant bodysarna =) Blev en i varje färg då det är tag 3 betala för 2.Kan tipsa om att den grå/röda passar till röda velourbyxorna,den brun/gröna passar till de bruna velourbyxorna och den turkos/oranga passar till de oranga velourbyxorna,passar så bra i hop alla kombon.

• Känslan
    Snorky skrev 2008-09-12 19:48:55 följande:
    jag var o kollade på de fina elefantbodiesarna idag men jag fastnade mer för den grönbruna varianten... bara det att jag kunde inte hitta 3 plagg att köpa, så då struntade jag i det. Hade värsta beslutsångesten. Men o andra sidan lär det ju dimpa ner kuponger i nästa vecka, så jag kan lika gärna vänta. Sen när jag väl bestämt mig är väl alla i stl 92 slut! Föresten gillar jag inte bodies på lillgrabben längre, så det är kanske lika bra! HAHA! Jag gick till pop sen och tröstshoppade för över 700:- ist! Hade lite bonus + rabattkupong så det kändes inte så farligt ändå!
    Hoppas att det finns en grönbrun kvar nästa vecka då =) Jag har mest "vanliga" tröjor på min 1 åring nu men märkte i dag i den kalla blåsten att tröjan lätt åker upp i ryggen så då va mitt köp ursäktligt ;)
Svar på tråden För alla oss som gillar LINDEX - del 5