• lollypop

För alla oss som gillar LINDEX - del 5

Femte tråden!
    Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Lindex hemsida:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

En mamma håller sina barn i handen en tid men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-02 00:16
    Länk till BILDTRÅDEN...
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m35830508.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-02 00:27
    AJ AJ AJ!!! Det blev fel med första länken

Här är (den rätta) länken till BILDTRÅDEN...

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m35830795.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar LINDEX - del 5
  • Tvillingmamma2007

Mamma Lamm skrev 2008-09-08 21:17:19 följande:

Jag tycker det blir snyggast med enfärgat på kort. Gärna svart eller vitt men välj den färg som ditt barn passar bäst i!
    Tack för svar! Jo fast tror inte ens de har nån enfärgad tröja för tillfället, det är ju tryck på det mesta! Hm hade i 86 fast de är alldeles för tighta nu och dessutom kortärmade suck, måste jag shoppa ännu mer kläder nu
  • Mamma Lamm
    Tvillingmamma2007 skrev 2008-09-08 21:30:41 följande:
    Mamma Lamm skrev 2008-09-08 21:17:19 följande: Tack för svar! Jo fast tror inte ens de har nån enfärgad tröja för tillfället, det är ju tryck på det mesta! Hm hade i 86 fast de är alldeles för tighta nu och dessutom kortärmade suck, måste jag shoppa ännu mer kläder nu
    Stackars dig!
  • Pillis1975

Tvillingmamma: Jag tycker inte svart, det ser aldrig bra ut på bild. Men vitt tycker jag e okej...jag tycker även att det e okej med tryck på kläderna, så länge de e ljusa ser det bra ut Fast sen beror det väldigt mycket på bakgrunden med.
    Jag hade definitivt valt den turkosa meandidressen och flugsvampsbodyn till min tjej och den marina tröjan med robotar och turkosa brallor till sonen Så jäkla fina hade de blivit Ha ha ha, där säger jag emot mig själv...det är ju inte så ljusa kläder. Ta dina älsklingskläder till dem så kan det inte bli fel. Så länge du tycker de e helt oemotståndliga i sina kläder så har du säkert valt rätt

• Mamma Lamm
    Pillis1975 skrev 2008-09-08 21:33:25 följande:
    Tvillingmamma: Jag tycker inte svart, det ser aldrig bra ut på bild. Men vitt tycker jag e okej...jag tycker även att det e okej med tryck på kläderna, så länge de e ljusa ser det bra ut Fast sen beror det väldigt mycket på bakgrunden med.Jag hade definitivt valt den turkosa meandidressen och flugsvampsbodyn till min tjej och den marina tröjan med robotar och turkosa brallor till sonen Så jäkla fina hade de blivit Ha ha ha, där säger jag emot mig själv...det är ju inte så ljusa kläder. Ta dina älsklingskläder till dem så kan det inte bli fel. Så länge du tycker de e helt oemotståndliga i sina kläder så har du säkert valt rätt
    Håller absolut med om att man ska ta sina favoritkläder men måste bara säga att på mitt absoluta favoritdagiskort så har Hugo en svart enfärgad tröja. Såå fin blev han!
  • Line80

det där lät intressant.. har du ingen bild?

Nogula skrev 2008-09-08 21:21:31 följande:
    Åh, vad glad jag blev när jag kom in på Lindex idag. Fanns ju underbara biltröjor i lilla och grönt, var bara tvungen att ha en till sonen.
  • Busbellan
    Line80 skrev 2008-09-08 21:38:20 följande:
    Ett ögonblick så kan jag fixa
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Pillis1975

Mammalamm o tvillingmamma: Ja där sen ni, man ska välja själv Om du lyssnar på mig tar du inte svart...men tänk om mammalamm också lyssnat på mig då hade hon aldrig fått sin favoritbild på sin son Ta fem myrorna om du helst vill ha dem på korten

• Busbellan
    Line80 skrev 2008-09-08 21:38:20 följande:
    Nu finns bild i bildtråden.
    Tröjan är köpt till sonen, men hängde på flickavd.
    Fanns även i en annan färgvariant som var orange och nåt mer.
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Line80

jätte fin å kan säga direkt att min dotter skulle aldrig vilja ha den tröjan men sonen jaa

Nogula skrev 2008-09-08 21:46:38 följande:
    Nu finns bild i bildtråden.Tröjan är köpt till sonen, men hängde på flickavd.Fanns även i en annan färgvariant som var orange och nåt mer.
  • Pillis1975

Jag fattar inte varför de inte slår ihopa avdelningarna på Lindex??!! De hänger kläder lite där de känner för det trots att det är unisex.

Svar på tråden För alla oss som gillar LINDEX - del 5