• lollypop

För alla oss som gillar LINDEX - del 5

Femte tråden!
    Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Lindex hemsida:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

En mamma håller sina barn i handen en tid men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-02 00:16
    Länk till BILDTRÅDEN...
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m35830508.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-02 00:27
    AJ AJ AJ!!! Det blev fel med första länken

Här är (den rätta) länken till BILDTRÅDEN...

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m35830795.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar LINDEX - del 5
  • Magda78
    maggan75 skrev 2008-09-07 13:21:50 följande:
    Jag beställde oxå i måndags och mina fanns att hämta  i torsdags
    Japp, det gjorde jag också - snabbt och smidigt tycker jag.
    Lite irriterande för er som får vänta... man vill ju ha kläderna
  • solida

Tack så mycket för alla svar! Då hängtorkar jag honom (eller liggtorkar?) i torkrummet. Milo håller redan på att bli tokig för att jag lägger nallen bland smutstvätten. Måste smuggla undan den på nåt sätt...

• Line80

Alla som beställde från Lindex online förra veckan, har ni fått era kläder än? Jag har väntat exakt en vecka nu och har inte hört ett smack.
    På min sida står det bara skickad..

• Line80
    Geshia skrev 2008-09-08 07:56:57 följande:
    om det står "Fraktas till Lindexbutik" vad menar de då? att det finns på mitt lindex nu eller att det är på G? har stått så i 2-2 dagar nu.
    just det.. så där står det på min med.. men det va en vecka sen jag beställde.
  • Pixxi

Jag vågar inte säja någotHemlis, är lite orolig att jag inte ska få mina kläder idag heller Men jag hoppas att de kommer idag. Beställde de innan kl 12 i måndags.

Tradera.... tidskrävande hobby
  • mammapuh
    Line80 skrev 2008-09-08 09:10:53 följande:
    Alla som beställde från Lindex online förra veckan, har ni fått era kläder än? Jag har väntat exakt en vecka nu och har inte hört ett smack. På min sida står det bara skickad..
    Jag fick mina i torsdags!
    Emma, Lucas och Noah är mina underverk
  • Smultronhjärta
    Line80 skrev 2008-09-08 09:10:53 följande:
    Alla som beställde från Lindex online förra veckan, har ni fått era kläder än? Jag har väntat exakt en vecka nu och har inte hört ett smack. På min sida står det bara skickad..
    Fick mina i torsdags..Du kan ju alltid ringa din Lindexbutik och kolla ifall de har kommit dit. Ibland kan butiken missa att scanna in paketet och då hamnar det ju inte i systemet att paketet är framme
    **Max Lejon 070227**
  • Emmsan

hörrni jag köpte på mej för mycket 5 myror kläder  börjar de ta slut i butikerna så jag kan slänga de på tradera eller är det kanske bättre o lämna tillbaka dem?? OBS INGEN ANNONS

Svar på tråden För alla oss som gillar LINDEX - del 5