• panda mii

fula underkläder!

varför, varför, VARFÖR har vissa så otroligt fula underkläder på sig när dom är gravida?

nu snackar jag inte om att man måste springa runt i string med knytning på sidorna men man kan väll undvika brun-gula bomullstrosor o slappa bumullsbhar...
    man kan väll försöka vara lite små-het även fast man ser ut som en val under kläderna:)

tänkte på det när man kikar runt på gravida magbilder här på FL....

• Svar på tråden fula underkläder!
  • Spegellandet

Jag undrar samma sak, men för min del gäller det kvinnorna på mitt förra gym. Ålder och gravid eller ej var fullkommligt irrelevant. Jag var ofta ensam spetsfanatiker bland hänggumpade, missfärgade och urtvättade trosföredragare.

• Vill Nu

Haha, håller med dig 100%. Men man satsar väl mer på bäkvämlighet än sexighet...?! =)

• La Lola

Varför måste man gå omkring o vara "små-het"?
    Oavsett om man är gravid eller ej.

Jag har aldrig hajat det.....

//3 år tog det - jag ska bli mamma igen
  • Åsa Ystad

La Lola: Instämmer! Och varför i hela fridens namn skulle det angå de övriga tjejerna på Friskis om jag är "små-het" eller inte?!

• Earth Angel

Man kanske inte är så intresserad av att klä upp sig när man fotar sig inför FL? Behöver ju inte betyda att man inte bryr sig annars.

Personligen skiter jag i vilka underkläder jag har på mig. String har jag på mig när jag är ute för att kanten inte ska synas under tajta byxor.

Tycker det finns viktigare saker att lägga ner tid och energi på gällande utseendet isåfall än underkläderna..

• chokladmamma

Kan säga att jag personligen har fina underkläder som oftast men när jag tar mina magbilder väljer jag lite mindre heta eftersom jag vet att det finns sjuka msk som tittar på bilderna av helt annan anledning än vad jag tänkt....

• Sadie

Jag är nog den enda som tycker att spets är fult? Tycker det, om nåt, ser tantigt ut.

Jag förstår inte heller varför allting ska vara så jävla hett och sexigt alltid.

• julmusten

Jag tycker spets ar fult, och inte ar det bekvamt heller, plus att man mar bast i naturliga material. Det finns okad risk for bade svampinfektion och UVI nar man har string och spets och sant dar. Na, tacka vet jag mormorstrosor i bomull.

• Leontine

Har visserligen bytt ut hela underklädeslådan till denna grav. Men jag vet inte om jag vill kalla någon av mina trosor för "heta". Väldigt bekväma är de.
    Just nu e jag stor otymplig och tycker allt utom mysbyxor e obekvämt.
    Känns som om bekvämlighet och renlighet är prio 1 just nu.

Svar på tråden fula underkläder!