• panda mii

fula underkläder!

varför, varför, VARFÖR har vissa så otroligt fula underkläder på sig när dom är gravida?

nu snackar jag inte om att man måste springa runt i string med knytning på sidorna men man kan väll undvika brun-gula bomullstrosor o slappa bumullsbhar...
    man kan väll försöka vara lite små-het även fast man ser ut som en val under kläderna:)

tänkte på det när man kikar runt på gravida magbilder här på FL....

• Svar på tråden fula underkläder!
  • Pormoicheia

Jag är sexig för att jag är jag, inte för att jag har sexiga underkläder!

• panda mii
    Spegellandet skrev 2008-09-03 16:14:23 följande:
    Jag gillar att panda mii skrev 2008-09-03 16:10:38 följande:
    Lite sådär "How ya doin´" måste man få vara med sig själv Men argumentet knäppisar/magbilder köper jag fullt ut.
    haha ja det är klart det är så för mig i alla fall, jag kan stå framför spegeln innan jag klär på mig i mina SEXIGA underkläder o tänka my god you looking good! haha tror det är bra för en att känna så.
  • panda mii

La Lola skrev 2008-09-03 16:16:52 följande:

Fast tro inte att alla funkar som dig......
    nej det är ju sant:)
  • panda mii

La Lola skrev 2008-09-03 16:16:11 följande:

Alltså, jag älskar mig själv som jag är. Med eller utan sexiga undisar. O detsamma gäller för min make. Han skiter blankt i vad jag har för trosor på mig.
    haha ja dom ska ju ändå av
    jag älskar mig själv som jag är ja med men jag tror att det är som en prinsesstårta... den smakar likadant utan ros men den blir ju roligare att äta om den sitter där:)
  • Ralleröj

Snygga/sexiga mammaunderkläder är jättedyra och jag har fan inte råd att slänga ut massa pengar på sånt jag strax inte kommer använda igen.
    Dessutom åker de av fortare än kvickt väl "det ska till" så i det fallet känns det ganska onödigt,

• panda mii

string eller spets? finns bomullstrosor som också är sexiga... men måste man köra på pissgula?

• panda mii
    Ralleröj skrev 2008-09-03 16:22:07 följande:
    Snygga/sexiga mammaunderkläder är jättedyra och jag har fan inte råd att slänga ut massa pengar på sånt jag strax inte kommer använda igen.Dessutom åker de av fortare än kvickt väl "det ska till" så i det fallet känns det ganska onödigt,
    haha okej då förstår jag.
  • En lyckans tår i månens sken

Hehe mina var skitfula. Säger inget mer om den saken... så illa var det ;-D

• panda mii

En lyckans tår i månens sken skrev 2008-09-03 16:25:01 följande:

Hehe mina var skitfula. Säger inget mer om den saken... så illa var det ;-D
    alla gör vi misstag blir kanske bara bättre från och med nu då hehe.
  • julmusten

Jag kanner mig inte ett dugg hetare i snygga underklader. Rena underklader tycker jag dock ar viktigt!!

Svar på tråden fula underkläder!