Inlägg från: Jenny28 |Visa alla inlägg
  • Jenny28

Ale tråden

Kyssen: Det jag kan säga om Starrkärr är att det är otroligt fint där uppe. När jag var yngre red jag en del där och naturen är otroligt fint. Kyrkan är jättefin, mi syster gifte ju sig där. Fast jag tycker nog att den är så speciell eftersom jag växt upp med att ha alla skolavslutningar där. Har inte varit i Starrkärr på så länge, vet inte var petters hage ligger. Men jag antar att priserna är liiite lägre där än i Nol..
    Om man säger så här. det är ju inte långt från Starrkärr till civilisationen..*L*
    Bara några km...
    Fast ingen golfbana i närheten..hahaha

• Jenny28

hej hej..
    Kyssen: Va kul att ni fastnade för starrkärr. Då kanske du blir Ale bo snart då. Och tänka sig att när du flyttar hit har du redan en stor bekantskapskrets..*L*
    Semester....Jo jag och sambon och lilla Ida ska till Tyskland och spela golf med hans föräldrar. Det gjorde vi förra sommaren med och då sa jag aldrig mer semester med svärföräldrarna ..haha se hur länge det höll. Jaja jag känner de lite bättre nu.

Imorgon ska vi till våran lillasyster i Strömstad som fyller 25 år....Sedan ska vi lämna stora pojken hos hand släkt i Oslo, så man är "barnledig" en vecka

Ha en fin dag alla....

• Jenny28

ja du syrran...Ida vaknade vid 5 och skulle ha mat...sen pumpa...sen kunde man ju inte somna om..Det är ju så ljust ute....
    Kommer ner till ditt jobb om en timma..seees

• Jenny28

Kyssen:
    Hur mycket är budet uppe i?
    Hur stort är huset..kan man kolla det nånstans?
    är nyfiken=)
    Måste ju kolla in det så vi kan diskutera det på golfrundan på onsdag..*L*

• Jenny28

Jag är med en hästtjej! Eller ja, det var ju några år sen.. Jag hänger jääättegärna ut på en tur...Gud va kul....
    Ska in o kolla hemsidan...

• Jenny28

Ebba: Låter mysigt med en ritt..Måste få Ida att ta flaska bara så man kan göra massa roliga saker...grrr.....

• Jenny28

Hej hej, Jo jag och kyssen( alias Annika Sörenstam) spelade idag. det var jättekul, förutom att det hände en liten olycka innan där David, min sambo, "tappade" Ida i marken innan jag gick ut. Hon slog i sig i ansiktet ganska rejält...Jätterädda var vi..Men nu sover hon och är lugn och så....Usch vad hemskt...
    Men nu är jag mööör i kroppen och dags att vila på soffan
    Förresten ingen som är bra på Excel och vill hjälpa mig....Jag är urkass och har två uppgifter som ska göras till nästa vecka..URk....

Kram på er....

• Jenny28

Kyssen: ååååh va kul...var lite kul då eftersom jag frågade o ni skulle ha barn i framtiden..hihihi...
    Nu dricker jag vin på verandan...
    Ha det så bra...

• Jenny28

Ebba: Ja det finns dagmamma i Nol, jag vet inte om det finns privata eller kommunala, ring kommunen och hör. Jag har en kompis som hade sin pojk hos dagmamma i Nol men jag vet inte vad hon heter.

Kyssen: Jo jag förstår att du ville berätta för de först...=) Det är lugnt..
    Va kul, då är nästa golfsäsong förstörd--hahahaha
    Då får din gubbe sitta så som min nästa år..*L*

Idag är det vaaarmt....

Syrran: Idag skulle du varit ledig och solat...Jag ska iaf sitta i skuggan som vanligt,..*L*
    Jaha, då är det bara jag kvar som ska förlova mig.. Eftersom lillsyrran gått och blivit ringbärare nu..=)

Ha en fin dag, alla....

• Jenny28

kyssen: näää våran lillasyster har förlovat sig...*L* Vi är väl på g, men har inte råd med ringarna..haha..så är det när man är kräsen och ska ha de dyratse ringarna...=)

Nu har det åskat så det förslår här....men nu är det uppehåll och vi ska grilla här i Onsala där vi är nu...

ha en fin kväll alla ..

Svar på tråden Ale tråden