hej allihop, kul med "nya" trådmedlemmar.. Ni kommer väl med på fika den 16 sept. kl 11.30 på Svenheimers konditori i Nödinge?
Jo jag är nöjd med 1,6 kg. jag ammar också så jag får äta 10 points mer per dag, vilket är jättemycket!!
Grejen är att innan vi började banta, för min sambo är också med i VV, så vräkte vi i oss fett. Godis varje dag, gräddsås till vaje middag ung. o massa snabbmat. Nu är det slut på det och tycker att VV är bästa sättet att gå ner i vikt. Visst är det jobbigt men det går. Spec. när vi är två hemma som räknar...=)
Är hemma hos hans föräldrar i onsala nu och man fick många skratt från hans pappa när vi räknade ut hur många points middagen var...hehe, han anser att det räcker att ta på sig joggingskorna och springa varje dag så går man ner....Hmmmm, vi är ju alla olika..
Nä, nu ska vi hälsa på halva davids bekantskapskrets här på halvön. ha en bra helg allihopa.
Förresten jag kom 5.a på golfen....(av 6 tävlande)...hahaha det spöregnade i 3 timmar..Inte kul...28 poäng iaf..