Inlägg från: Jenny28 |Visa alla inlägg
  • Jenny28

Ale tråden

Hej allihopa. Guuuud vad det är varmt, hade nog 30 grader i sovrummet inatt. Suck..
    Idag ska vi hämta Sebastian i Torp, Uddevalla där han kommer från sina fastrar och farmor i oslo. Ska bli skönt att se han igen. Fast sen är han bara hemma 5 dagar sen så åker han till sin pappa i 3 veckor...*snyft* kommer sakna han. men samtidigt kan man ju slappna av på semestern på ett helt annat sätt.
    Våra semesterplaner blev ändrade så nu åker vi till Danmark istället för Tyskland.
    Men det passar oss bra för vi behöver inte lägga ut så mycket pengar då.

Nä, nu får jag försöka plugga vidare. Ska hem till syrran i eftermiddag så gubben får hjälpa till att måla hennes hus lite.
    Kramis

• Jenny28

hej hej..jag hade Kristina Törnkvist där..Hon är kanon!!! har även hört att Juanita den andra där också är jättebra...
    Jag bytte aldrig till Nödinge för jag var så nöjd med Älvängen.
    Inget illamående??
    jag har spelat en runda till nu. Fick 36 poäng! gööörnöjd.

ha det så bra...

• Jenny28

jaså, tyckte du hon var hård..*L* vad olika man kan uppfatta en människa..Tyckte hon var jättesnäll...men men, alla är ju olika..=)

• Jenny28

Hej allihopa.
    Vaknade idag med feber och ont i halsen. lagom kul!
    Kyssen: Jaså, du är ju rena Sörenstam! Grattis..KUl... Jag kan inte hänga med på fredag, ska lämna pojken på flygplatsen, ska flyga till sin pappa. Sedan åker vi till Danmark på gofsemester....ska bli skönt..Hoppas man nu inte är sjuk...

• Jenny28

Kyssen: ligamneten som känns när livmodern växer.. spännande va!
    Ska gå o sova en stund nu, gubben och sebban åkte till syrran för att måla så nu är det lugnt hemma....

• Jenny28

Hej hej, nu är man tillbaks från semester. Vi hade det kanon. Spelade golf och hade det trevligt.
    Var hemma hos syrran idag och gratulerade till att man ska få en systerdotter(son) till..*L*
    Det ska bli sååå kul att klämma på mage igen...
    Nu väntas massa plugg i veckan...suck..jaja, det ska nog gå bra...
    Förresten, jag hänger gärna med och rider nån dag....
    När det är gött väder..

Ha det bra allihopa

• Jenny28

jag hänger gärna på då...måste dock få godkännande av gubben för om inte Ida tar flaskan så måste ju han förlja med och vara redo...*L*
    Som vi gjorde på semestern nu. han stod snällt och väntade vid nionde hålet så jag kunde amma sen åkta han hem igen...*S*

• Jenny28

Jag kan nog inte hänga med den 13-14..men jag kan hänga på nästa gång lite senare i höst...

• Jenny28

Tjena....
    Syrran: nej det är inte den helgen vi ska ha dop, men jag tror david skulle göra nåt den helgen...=)
    Nu ska jag ha en mysig hemmakväll med Ida då David är hos sina föräldrar över natten....Skönt...*L*

• Jenny28

Hej hej..är inte alla tillbaks från sem. snart..=)
    Idag ska jag o syrran förhoppningsvis åka och hälsa på våran farmor. Hon börjar bli väldigt dålig nu så man vill ju hälsa på när man kan.
    Ska även handla present till vår pappa som har fyllt 50 och ska ha kalas på lördag. Nu börjar man längta ordentligt efter Sebastian som varit hos sin pappa 2,5 veckor nu. han komme rhem på måndag. Ska bli skönt att ha han hemma igen.
    Nu tycker jag tråden ska vakna till liv lite igen...=) Om inte annat kan ju nsyrran svara..*L
    *

Svar på tråden Ale tråden