• ulk

Längd på era 9-11 åringar!!

Hej igen! Min dotter är 157cm och 10 år och har skonummer 39! Hur långa och vilket skonummer har/hade era barn i den åldern?

(Nu ska hon på kontroll om hon behöver mediciner för att hindra växten. Är detta bra, undrar man!!??)

• Svar på tråden Längd på era 9-11 åringar!!
  • Azorez

Öh, hindra växten? Tjejer växer oftast snabbare än killar, speciellt när de börjat komma i puberteten, det är väl ett faktum? Jag var 165 cm när jag var 11.

• Anette m 2st 01

Tjejer på 9 år
    142 cm och 30 kg strl 35
    144 långa och 28 kg strl 36

• smurfen7621

Min dotter blir 11 i mars, hon e 145cm, väger 34 och har skostorlek 35. Vad långa barn alla vekar ha. Iof e jag inte så lång...

• Busbellan

Intressant att man hittar en gammal tråd som det blivit liv i igen
    hade ju skrivit i denna hur stor min dotter var som 9-åring

Nu är hon i alla fall 11 år
    136,5 cm
    24 kg
    skostorlek 33

Mamma till Nora, August och Ella
  • annagussen

Jag hade också skrivit i den. Nu är mina två änglar 12,5 (dottern) och sonen fyller 15 i vår. Dottern har fortsatt växa så det knakar och kommer bli lång som sin far medan storebror halkar efter mer och mer. Hon är 177cm och drar 41-42 i skor. Storebror verkar stanna av lite och är nu 159cm och har 39'or. Han tar efter min lilla sida av familjen (jag är 170, men mormor och morfar småttingar...), och tycker det är skitjobbigt att vara minst i klassen och minst i familjen.

• annagussen

Dottern fick nya skor idag... 42, hoppas hon stannar där. Hon är lite avis på sin bror och vice versa.

• SeTa

-99 pojke 157 cm skostrl 39
    -00 pojke 145 cm skostrl 37

Svar på tråden Längd på era 9-11 åringar!!