emotion skrev 2008-10-03 12:37:52 följande:
Mycket av det på Gekås är 2:a sorering så mycket av grejerna är det något galet med. Jag har blandannat kommit hem med strumpbyxor som varit över en meter får långa i benen, en barnbok med tryckfel, brioleksaker med obalanserade hjul ja och en massa annat. Eftersom man bör en bra bit bort blir det juh aldrig att man reklamerar de saker som man köpt som varit fel på och det tjänar gekås bra med pengar på. Gäller att syna sakerna väl.Sen ska man inte alltid förutsätta att allt är billigt bara för det är Gekås.Gekås har mycket skit men är man duktig kan man göra riktiga fynd. Det är stor skillnad på vad jag kom hem med första gången jag besökte Gekås och nu efter ett 15-tal besök.
Ursäka mig, men det var det absolut dummaste jag har hört och tagit direkt ut luften!!
Jag har jobbat på Gekås mellan -00 & -08 och hunnit beta av flera avdelningar och även ett par år som arbetsledare på leksaksavdelningen (-02 till -04) och vi köper våra saker från leverantörer precis som alla andra leksaksaffärer mm. Skulle vi någongång kommit över något som är 2:a sortering så står det överdrivet tydligt på en skyllt brevid så snälla du, ta dig inte friheten att hitta på saker bara för att du inte varit nöjd med din köp!!
Ps: du vet väl att man kan använda postens tjänter till att reklamera, inte mycket krångligare än att åka till Gekås en gång till...