• Såckan

GeKås/Ullaredtråden volym 8

Här kan vi samlas och prata om utbud, fynd, kö etc etc etc på vårt shoppingparadis GeKås

Information om öppettider m.m.
    www.gekas.se

Volym 7:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33342079-200.html

Volym 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30317600.html

Volym 5:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27578753.html

Volym 4:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m24540952.html

Bildtråd 1: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m31364053.html

Bildtråd 2: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m34244809.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-03 10:15
    Bildtråd 3: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36849581.html

• Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8
  • h81

har precis börjat med min lista men den brukar bli låååång... denna resa är dock tänkt som en ren julklappshandelsresa!! får väl se hur det går med det.. egentligen har jag väl inte ekonomi o åka men julklappar ska ju ändå köpas, så därför försöker jag hålla mig från o skriva för mkt på in lista hehe..

min lista än så länge:

julklappar till sonen 3 år:
    lera
    pärlor
    ritblock
    filmer
    bilar
    vad man nu kan tänkas hitta...?

julklappar till dottern 1 år:
    ladugård plus djur!!!
    kassapparat
    hmm.. samma där, vad man ramlar över..?

hoppas även hitta:
    julbelysning
    inslagspapper
    mkt pysselsaker
    radio till tvättstugan
    lite kul heminredningsplock
    jacka till mig -lite finare-
    jacka till barnen
    sockar trosor kalsonger skärp
    vita "serveringsskålar"

vore bra om listan stannade där känner jag så kanske inte slutsumman drar iväg så hemskt

• cammily

Tant Elin skrev 2008-09-22 21:21:08 följande:

två saker kvar på min lista nogon med koll?vileda microfibermopp (sån där platt man kan vrida ur i hink)överdragsbyxor (tunna täckbyxor med hel dragkedja längs hela benet)
    vi köpte vileda moppen den är kass om du frågar mig. det är en "knapp" som ska tryckas till så den inte viker ihop sig men den är i prinsip omöjlig
  • Villemol
    MrsNash skrev 2008-09-22 09:55:57 följande:
    Hej! Ska snart dit, men e det nån som vet om de har såna här dekorationsklistermärken eller vad man nu ska kalla det, som man kan sätta upp på väggar och tapet som en slags fond? Hoppas ni förstår vad jag menar! Ska försöka hitta nått till dotterns rum...
    Du menar Wallies?
    Det brukar finnas i form av Snövit eller Disneys Bilar...
    Minns ej pris, men billiga är dom iaf .
    ♥~~♥ Ludvig och Jack ♥~~♥
  • obelix

Finns det mycket adventsljusstakar ännu? Är bla ute efter en stor stående stjärna kanske 1 m hög (inkl lampfoten) Är det nån som vet om det finns? pris?

• Folkracetjej

Är det någon som vet om dom har gnist skydd till öppen spis? Alltså sånt som ser ut som en grind man kan sätta framför.
    Min ettåring är VÄLDIGT intresserad av elden...

• Pigelinen

ni som varit där med småbarn, hur har ni gjort? barnvagn och sele eller bara bärsele? Vi ska åka om ett litet tag och dottern kommer då att vara ca 6v men jag vet inte om jag vill offra plats i bilen på  barnvagnen... Vi kommer att åka tre vuxna och min dotter så vi ska turas om med henne.

• AnetteGunnarsson

Vi har iaf haft en kundvagn, och barnvagnen.
    Vet att det är många som har bärsele och kundvagn.

När dottern var några månader hade vi bara kundvagn, och så fick hon sitta/stå/sova i kundvagnen.

Pigelinen skrev 2008-09-23 08:59:30 följande:
    ni som varit där med småbarn, hur har ni gjort? barnvagn och sele eller bara bärsele? Vi ska åka om ett litet tag och dottern kommer då att vara ca 6v men jag vet inte om jag vill offra plats i bilen på  barnvagnen... Vi kommer att åka tre vuxna och min dotter så vi ska turas om med henne.
Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8