• Såckan

GeKås/Ullaredtråden volym 8

Här kan vi samlas och prata om utbud, fynd, kö etc etc etc på vårt shoppingparadis GeKås

Information om öppettider m.m.
    www.gekas.se

Volym 7:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33342079-200.html

Volym 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30317600.html

Volym 5:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27578753.html

Volym 4:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m24540952.html

Bildtråd 1: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m31364053.html

Bildtråd 2: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m34244809.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-03 10:15
    Bildtråd 3: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36849581.html

• Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8
  • Constelacion

Så snällt

AnetteGunnarsson skrev 2008-09-24 08:43:24 följande:
    Wee jag kan skicka tillbaka overallerna och få bytt till mindre storlekar, hoppas bara på att det finns nu!!!!!!!!!!!!!!
  • oskarzakknikkis mamma

ååå jag ska nog ner den 1a oktober.... *love*

• Viskans
    Fyrklovern skrev 2008-09-24 07:29:29 följande:
    Presentavdelningen, på en gavel vid ramar, plastblommor och sånt, där låg dom i alla fall i söndags...
    Ah, jag letade på heminredning, inte konstigt att jag inte hittade dem.
    Vad fanns det för sorter? Vi letar efter gulliga att dekorera babyrummet med, tänkte att det borde ha funnits på babyavdelningen, men där hittade jag inga.
  • sarahl

IIIIHHHH på fredag åker vi,längtar så.

• Lajsa82

jag vill oxå till ullared..Blir väl i Oktober någon gång....Ni vet väl om att kassorna längst bort vid dukarna m.m. nästan alltid har minst kö...

Är det någon som sett om dom har vårdkläder?

• BF081206

Någon som har bild på åkpåsen/åkpåsar som finns i Ullared?
    Andra saker som ni har bilder på som är prisvärda till bebisar?
    Overaller för bebisar finns de nu tros?
    Ska dit nästa helg och då ska det shoppas =)

• BrödernaBus
    BF081206 skrev 2008-09-24 10:25:24 följande:
    Någon som har bild på åkpåsen/åkpåsar som finns i Ullared? Andra saker som ni har bilder på som är prisvärda till bebisar?Overaller för bebisar finns de nu tros?Ska dit nästa helg och då ska det shoppas =)
    Jag var i Ullared igår och letade efter vinteroverall till bebis (vi ska ha i januari) men det fanns stl 68 som minst + en massa olika fleeceoveraller - både med fot och såna som man viker ner. Så jag hittade tyvärr ingen som föll mig i smaken för fleeceoverall har vi redan
  • BF081206

Okey nej vad dumt..det är ju lite väl stort..vi ska ha i december och jag tänkte att vi skulle passa på o köpa nu när vi väl åker dit en sista gång..nu blev jag lite besviken..Undrar om de kommer att få in..Ja menar bebisar behöver ju oxå overaller.. Få väl köpa en i fleece och sedan ha fårskinnpläd i vagnen och åkpåsen=)
    tack för svaret..

BrödernaBus skrev 2008-09-24 10:51:54 följande:
    Jag var i Ullared igår och letade efter vinteroverall till bebis (vi ska ha i januari) men det fanns stl 68 som minst + en massa olika fleeceoveraller - både med fot och såna som man viker ner. Så jag hittade tyvärr ingen som föll mig i smaken för fleeceoverall har vi redan
  • firepuzz

wallies vad finns det för olika motiv? finns det resväskor lite större som man kan ha till utomlandssemeaster i hårdplats, pris? och sen tänkte jag på en bag en liten väska lltså som man kan ha med sig om man ska vara borta en helg eller så typ som en sportbag finns det och pris?
    tacksam för svar

• BF081206

jag är nog inte till jätte mycket hjälp, men jag vet att de finns resväskor i hårdplast där och det är inte över drivet dyra..kommer inte ihåg pris, men någon som varit där nyligen kanske vet..Jag ska dit om en vecka och kan kolla om ingen annan är där före=)

firepuzz skrev 2008-09-24 12:03:05 följande:
    wallies vad finns det för olika motiv? finns det resväskor lite större som man kan ha till utomlandssemeaster i hårdplats, pris? och sen tänkte jag på en bag en liten väska lltså som man kan ha med sig om man ska vara borta en helg eller så typ som en sportbag finns det och pris?tacksam för svar
Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8