• Såckan

GeKås/Ullaredtråden volym 8

Här kan vi samlas och prata om utbud, fynd, kö etc etc etc på vårt shoppingparadis GeKås

Information om öppettider m.m.
    www.gekas.se

Volym 7:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33342079-200.html

Volym 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30317600.html

Volym 5:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27578753.html

Volym 4:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m24540952.html

Bildtråd 1: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m31364053.html

Bildtråd 2: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m34244809.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-03 10:15
    Bildtråd 3: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36849581.html

• Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8
  • Lindizz
    Pigelinen skrev 2008-09-23 08:59:30 följande:
    ni som varit där med småbarn, hur har ni gjort? barnvagn och sele eller bara bärsele? Vi ska åka om ett litet tag och dottern kommer då att vara ca 6v men jag vet inte om jag vill offra plats i bilen på  barnvagnen... Vi kommer att åka tre vuxna och min dotter så vi ska turas om med henne.
    Vi har vart där varenda gång med barn och våran mista va där när han va 4 veckor..vi har inte med vagn utan har haft våra barn i Bilbarnstolen och tagit upp och lagt i kundvagnen stundvis så dom får ligga ner lite och då även haft i bärsele om barnet har behövt det för att spara plats så går de lösa kanon tycker jag
  • Pigelinen

ja bilstolen kanske är ett allternativ, den har vi ju ändå med... hum... det är svårt när man inte varit där med barn innan...

När tror ni att det är minst folk, tors den 2/10 eller mån 6/10?

• Folkracetjej

Jag tog bärsele när linnea var så liten. Sen tror jag det är minst folk på Torsdagen.

• Pigelinen

Man kan ju bädda med sin jacka och så i kundvagnen också eller hur, så kan hon ju ligga där i också om hon somnar. hum... detta blir spännande. Mamma tror att jag inte kommer få handlat allt eftersom jag ska ha med lillan så hon och svärmor har bestämt att vi ska åka ner tillsammans i november också... hihi Filippa blir en inbiten GeKåsare direkt...

• Olleiskogen

Vi åker dit på fredag :D det ska bli toppen kul....
    Men vart bor du? Måste fråga min sambo isådanna fall det är han som kör nämligen.

AnetteGunnarsson skrev 2008-09-22 21:32:23 följande:
    Åh! När skall ni dit? Inte lust och köpa två saker åt mig? :)
  • Soffis79

Vi ska ha Gustav (3,5 månad) i bärselen och bulla upp i kundvagnen så han kan ligga. Ta med barnvagnen är inte på tal, då får ju inte varorna plats i bilen

• AnetteGunnarsson

:)
    Vi bor i Kållered, i Mölndal.

Olleiskogen skrev 2008-09-23 11:42:59 följande:
    Vi åker dit på fredag :D det ska bli toppen kul....Men vart bor du? Måste fråga min sambo isådanna fall det är han som kör nämligen.
  • Mikah

Ang fuskskinnsjackorna.
    Jag vet inte riktigt, kankse 122 men åhh andra sidan tog jag två storlekar större till båda för de var väldigt små i storlekarna. Den svarta ser pojkig ut när den sitter på.

h81 skrev 2008-09-22 20:46:16 följande:
    vilken strl började dom på???
  • Olleiskogen

Ska höra med honnom men just nu vet vi inte alls hur det kommer att blir bilen har dött men vi vet inte vad det är som är felet, så vi får se om vi kommer iväg på fredag.

AnetteGunnarsson skrev 2008-09-23 12:30:30 följande:
    :) Vi bor i Kållered, i Mölndal.
  • saaandra86

Finns det leksaker med byggare bob på ge-kås? Dockvagn? Docksäng? Lucianattlinne i strl. 86-92? Priser??
    Ståbräda??

Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8