• Såckan

GeKås/Ullaredtråden volym 8

Här kan vi samlas och prata om utbud, fynd, kö etc etc etc på vårt shoppingparadis GeKås

Information om öppettider m.m.
    www.gekas.se

Volym 7:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33342079-200.html

Volym 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30317600.html

Volym 5:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27578753.html

Volym 4:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m24540952.html

Bildtråd 1: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m31364053.html

Bildtråd 2: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m34244809.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-03 10:15
    Bildtråd 3: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36849581.html

• Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8
  • MissKaos
    corax skrev 2008-09-30 15:21:28 följande:
    Runt 70kr, har jag för mig.
    Mitt kostade nog lite mer tror jag typ 90 kr. Men då var det ju det knallgula..
    Åsa1982 skrev 2008-09-30 15:22:08 följande:
    Å i vanliga fall?
    Svindyrt! Tror jag såg för 300kr.. (ett gult)
    Jag har inte tappat vettet. Jag har sålt det på Blocket.se
  • Bubblan2

Vi gjorde misstaget att åka dit den 25:e juli för något år sedan...utan att ha en tanke på att det var lönedag mitt i industrisemestern! Vi kom nog dit vid 11-tiden ungefär.
    Tyckte det var lite väl mycket bilar där när vi kom och sen när vi såg kön började det gå upp ett liljeholmens.

Det var en gigantisk kö men det gick väldigt fort att komma in, kön gick hela tiden framåt, stod aldrig stilla. Väl inne var jag glad över att ha sambon och sonen med mig så de kunde ta hand om vagnen och jag fick gå bland hyllor och stänger utan den.

Ett litet tips ang köerna i kassan...
    Ta kassorna till vänster, mot heminredningen. Där brukar köerna vara kortare än i de till höger, vid godiset...

• zezziz
    Svar på #1543

Bebis juli 08 skrev 2008-09-30 17:01:43 följande:
    Någon som vet om Skwish (barakul.com/p/17540/) finns i Ullared? och isf vilket pris?
    Såg något liknande när jag var där i förra veckan. Vet ej något pris.
  • jen längtar

HEJ!
    vill fråga om vinterjackor, skulle behöva köpa en vinterjacka i stl. 92 till min son är det nån som har lite bilder o info om det??
    sen har jag sett en flicka 8år ha en On the Peak jacka med löstagbart fleecefoder i, det är precis vad jag hade velat ha, är det någon som vet nåt mer om denna jacka o om den finns i så små storlekar som 92
    hoppas nån eller några kan hjälpa mig

• lyckligmamma

Hej! Finns pingu på ullared? Ryggsävk, lakan, täcke, leksaker kläder osv?

• molnen

vad är det för mått på ullareda babytäcke /påslakan - babykudde/örngott?
    Har sett fina örngott bland era bolder som det står älskling /sötnos mm på -är dessa baby eller vuxenst.på?

• MissKaos
    molnen skrev 2008-09-30 21:32:02 följande:
    vad är det för mått på ullareda babytäcke /påslakan - babykudde/örngott? Har sett fina örngott bland era bolder som det står älskling /sötnos mm på -är dessa baby eller vuxenst.på?
    Baby.
    Standard strl på grejjern ajag köpte iaf..
    Jag har inte tappat vettet. Jag har sålt det på Blocket.se
  • cissilisa

Hallå!

Följer som VÄLDIGT många  andra denna sidan i jakt på fler poster att lägga till på shoppinglistan...

Undrar om nån vet: säljer de Loreal-cremer där? Söker särskilt dag- och natcreme, vit och blå burk. De kankse inte kan göra så mycket på priset på sån märkesvara.... I alla fall, det är dags att köpa nya och de är ju såååå dyra ( i mina ögon men jag gillar dem ju...)

Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8