enlitenbitkaka skrev 2008-09-29 22:33:23 följande:
Tänkte höra om någon vet hur Gekås utbud av ramar ser ut? Vill ha svarta träramar....och hundsortimentet?
På hundsidan brukar jag köpa med mig NP:s kallpressade vetegroddsolja, klart billigare där än i vanliga hundbutiker. Även glukosaminen är billig om man nu ger sånt till sin hund. Om man ger b-vitamin mot fästingar om sommaren så finns det stora och billiga flaskor på hästavdelningen.
Även såna där vita hudtuggben finns och är billiga, köper alltid med mig ett lager hem. Det finns fler tugg-grejer, men jag vågar inte riktigt köpa sånt som jag inte sett i vanliga affärer då jag har ett par hundar med känslig mage.
Koppel, halsband och liknande är oftast skräpkvalité, men å andra sidan finns det lite roliga varianter så om man bara ska ha något kul till hunden så funkar det ju.
Hundleksaker finns det i mängder, även där är kvalitén halvkass men priset billigt, har man hundar som är som mina, som tar sönder de flesta leksaker oavsett kvalité så är det ju klart smartare att köpa dessa billiga saker än dyra som går sönder lika fort.
Det finns även en del täcken, passformen har inte funkat särskilt bra till mina hundar, men de är billiga och någon form av värme ger de väl.
På hästavdelningen har jag förresten köpt ett par svarta, stora och väldigt bra fodertunnor som jag har till hundarnas torrfoder, men det var ett tag sedan så jag vet inte om de finns kvar.
Hundfreak? Vem? Jag? Hundavdelningen är den roligaste avdelningen.