• Såckan

GeKås/Ullaredtråden volym 8

Här kan vi samlas och prata om utbud, fynd, kö etc etc etc på vårt shoppingparadis GeKås

Information om öppettider m.m.
    www.gekas.se

Volym 7:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33342079-200.html

Volym 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30317600.html

Volym 5:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27578753.html

Volym 4:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m24540952.html

Bildtråd 1: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m31364053.html

Bildtråd 2: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m34244809.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-03 10:15
    Bildtråd 3: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36849581.html

• Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8
  • Mollymajs

Tack då ska ja leja nån o köpa den
    Diana P skrev 2008-10-01 09:34:00 följande:

Mollymajs:Den kostade 49:- kr,kan verkligen rekomendera den!!Både min 3-åring och min 1,5-åring älskar den.Den e cool
  • Pigelinen

Lägger upp mitt inlägg igen

I morgon åker jag och jag behöver TIPS!!!
    Tänkte försöka köpa julklapparna till alla barnen nu denna resa. Förslag på saker jag kan köpa mottagis gärna...

Kille 8år, MYCKET aktiv men en tänkande pojke.
    Kille 2½år, lite sen i utvecklingen och mammig.
    Tjej 7år vuxen tjej som inte vill vara barnslig.
    Tjej 6 år (gillar hästar och prinsessor)
    Tjej 3år (till henne ska vi dessutom ha födelsedagspresent då hon fyller i december) aktiv och framåt tjej som gillar bäbisar och prinsessor.

Sen behöver jag tips på julklappar till mina föräldrar, vi brukar bara köpa något litet till dem för några hundra, och då köper vi oftast något till dem tillsammans.

Tips till 88årig mormor som har allt

Tips till 70 årig dam som är änka och också har det mesta. En riktig husmor som syltar och saftar och har alla bra hushållstips.

Och framförallt tips på vad jag ska köpa till min man, 33år.
  • AnetteGunnarsson

Sådär.. Skickade tillbaka de två overallerna jag köpte i för stor storlek förra onsdagen, och fick tillbaka i rätt storlek i går tisdag :)
    Hade ju inget kvitto, bara prislapparna kvar på dom.
    Så snällt av dom! :)

• Pigelinen
    AnetteGunnarsson skrev 2008-10-01 10:14:56 följande:
    Sådär.. Skickade tillbaka de två overallerna jag köpte i för stor storlek förra onsdagen, och fick tillbaka i rätt storlek i går tisdag :)Hade ju inget kvitto, bara prislapparna kvar på dom. Så snällt av dom! :)
    Snacka om servic!!!
  • Smurfan28

Jag har nyss bokat stuga för 4 personer den 8-9 november .. men dock fanns inte stugan som vi haft förrut dvs med dusch och toalett.. någon som bott i en 4 manna utan det?? trångt??

• Pigelinen
    Smurfan28 skrev 2008-10-01 10:30:52 följande:
    Jag har nyss bokat stuga för 4 personer den 8-9 november .. men dock fanns inte stugan som vi haft förrut dvs med dusch och toalett.. någon som bott i en 4 manna utan det?? trångt??
    nej tyvärr bara de med toa... men vi har bott i husvagn och då använt de offentliga toaletterna och de har funkat bra.
  • Smurfan28
    Pigelinen skrev 2008-10-01 10:33:56 följande:
    nej tyvärr bara de med toa... men vi har bott i husvagn och då använt de offentliga toaletterna och de har funkat bra.
    Kan man se karta över campingen någonstans så man ser hur långt det är mellan stugorna och dusch och toa?
  • Pigelinen

Har de flyttat tillbaka babysakerna igen? I sommras var de längs in i butiken mot lagret bortanför leksakerna men nu när jag kollar på deras karta så står beby på gamla stället...

• skruttan85

Smurfan82- Vi har bott i de stugorna utan toa/duch, och lite trångt var det väl. det är ett stort rum med två våningssängar längs ena väggen och ett bord med 4stolar. Ett litet kylskåp+kokplatta. sen är det inte mer. Men det duger bra att bara sova i. Vi fick längst från toan den gången, men det funkade utan problem då i allafall..

Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8