• Såckan

GeKås/Ullaredtråden volym 8

Här kan vi samlas och prata om utbud, fynd, kö etc etc etc på vårt shoppingparadis GeKås

Information om öppettider m.m.
    www.gekas.se

Volym 7:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33342079-200.html

Volym 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30317600.html

Volym 5:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27578753.html

Volym 4:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m24540952.html

Bildtråd 1: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m31364053.html

Bildtråd 2: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m34244809.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-03 10:15
    Bildtråd 3: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36849581.html

• Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8
  • Jess25

Hur många ska till Ullared på fredag?? Då ska jag dit och knö mig in

Vet att det inte är världens bästa dag.. men men, vad gör man!! Har ju stått i kö 2 timmar för att komma in en gång, så jag är härdad.. haha
    Tycker iofs att det bästa är att vara där när de öppnar för då hinner man vara i butiken nån timme iaf innan det börjar bli trångt..

Det tråkigaste är väl att tiden går så himla fort och man aldrig hinner/orkar kolla ordentligt på allt.
    Fast tur är väl det, för annars hade man väl varit pank när man åker hem!!

Så jag får skriva en lista på det jag vill hinna titta på denna gången iaf..

• Hugo Boss

Jag ska dit på fredag också..men först efter klockan 17..fast sen ska vi dit på lördagen också..

Det är inte alltid lätt..
  • Jess25
    Hugo Boss skrev 2008-10-22 20:15:32 följande:
    Jag ska dit på fredag också..men först efter klockan 17..fast sen ska vi dit på lördagen också..
    Då är jag nog fortfarande därinne och shoppar loss Men det är nog ganska skönt att komma dit så på em också för då börjar folk dra sig mot kassorna och ut... Och det kommer väl inte in lika mycket då heller...
  • Skog

om man ska åka inom denna vecka eller måndag eller tisdag nästa vecka NÄR är bäst & åka då, tror ni?

• Jess25
    Tessou skrev 2008-10-22 20:20:48 följande:
    Jess25;Jag ska också dit på Fredag... längtar såå!
    Jag med Äääälskar att ha så mycket under samma tak och bara frossa i grejer
  • Fannsan

Om man ska bo i stuga på campingen (4-bädd).. hur långt i förväg tror ni man måste boka? ska åka 9e dec... nu fanns det gott om stugor..

• yoshimi
    Skog skrev 2008-10-22 20:19:03 följande:
    om man ska åka inom denna vecka eller måndag eller tisdag nästa vecka NÄR är bäst & åka då, tror ni?
    Eftersom det är höstlov nästa vecka så skulle jag inte ge mig av då.
  • Tessou

Jess25;
    Ha ha, jag får nog klaustrofobi.. ser du någon 26 åring sittandes i en vagn är det jag för jag har sån foglossning - men det kunde vi ju inte veta i somras när mamma bokade..

• Böckling

Hejsan alla shoppingsugna vänner.

Någon som vet om de har en resväska på hjul med barnmotiv på??

Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8