• Såckan

GeKås/Ullaredtråden volym 8

Här kan vi samlas och prata om utbud, fynd, kö etc etc etc på vårt shoppingparadis GeKås

Information om öppettider m.m.
    www.gekas.se

Volym 7:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33342079-200.html

Volym 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30317600.html

Volym 5:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27578753.html

Volym 4:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m24540952.html

Bildtråd 1: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m31364053.html

Bildtråd 2: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m34244809.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-03 10:15
    Bildtråd 3: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36849581.html

• Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8
  • SolHav
    stjärna4 skrev 2008-10-23 08:50:49 följande:
    De har MAM också!Både i latex och silikon.
    Woohoo, ska handla STORT lager med nappar. Dottern på snart två år kommer ha napp i alla fall tills hon är tre, sen ska de bort. Och nya barnet ska få några, ifall det blir ett nappbarn, som första barnet
  • Donna69
    lyckligmamma skrev 2008-10-23 09:10:44 följande:
    kan man beställa en guid, jag hittar inte alls på ullared!!!! kasnke ska säga ATT jag söker jobb, så får personalen gå med mig när jag handlar
    kolla deras sida o skriv handlingslista efter gång-ordning
  • lyckligmamma
    Donna69 skrev 2008-10-23 09:22:44 följande:
    kolla deras sida o skriv handlingslista efter gång-ordning
    oj kan man göra det???
  • lyckligmamma
    SolHav skrev 2008-10-23 09:18:03 följande:
    Woohoo, ska handla STORT lager med nappar. Dottern på snart två år kommer ha napp i alla fall tills hon är tre, sen ska de bort. Och nya barnet ska få några, ifall det blir ett nappbarn, som första barnet
    aå akönt att slippa sånt. min använder inte napp, emn snuttar en hel del på nappflaska innan hon lägger sig. det är väl egentligen samma sak
  • lyckligmamma

visst får man betala kontant om man vill? eller är det bra med kort, pg av säkerheten???? har hört att de ska ändra om det?

• Donna69
    lyckligmamma skrev 2008-10-23 09:30:01 följande:
    visst får man betala kontant om man vill? eller är det bra med kort, pg av säkerheten???? har hört att de ska ändra om det?
    whaaaaaaat???

kolla;
    www.gekas.se/index.asp
  • tjenixen
    SolHav skrev 2008-10-23 09:18:03 följande:
    hehe fast det kan du ju inte veta om hon ska ha napp tills hon är 3:) Hon kanske slutar innan?
  • SolHav
    tjenixen skrev 2008-10-23 09:57:44 följande:
    hehe fast det kan du ju inte veta om hon ska ha napp tills hon är 3:) Hon kanske slutar innan?
    Nä, det är klart, men som det är nu finns inte minsta antydan till det! Som jag förstår det är det inte så vanligt att barn självmant slutar med napp. Får bli att nappfen får napparna, och lämnar en present istället. Men det går ju inte förrän hon förstår mer vad vi säger. Nu hade det bara blivit kaos!
  • tjenixen
    SolHav skrev 2008-10-23 10:03:04 följande:
    Nä, det är klart, men som det är nu finns inte minsta antydan till det! Som jag förstår det är det inte så vanligt att barn självmant slutar med napp. Får bli att nappfen får napparna, och lämnar en present istället. Men det går ju inte förrän hon förstår mer vad vi säger. Nu hade det bara blivit kaos!
    Fast det går oftast alldeles utmärkt att plocka bort nappen även hos små barn. Det kan bli lite gråt och tandagnissel första natten men oftast är ju barn väldigt anpassningsbara. Kommer ihåg när min nu 13åring fix sluta helt abrupt. Hon bet nämligen hål i nappen och vi tog och kastade alla nappar på studs. Hon var då ca 2 år. Hon grät ju första kvällen men somnade sen och sen var det inget mer. Måste säga att alla 4 barnen har slutat smärtfritt med napp även om vi hade förutsatt att det skulle bli totalt rabalder. Det var som om de förstod vad som gällde ändå och då var alla 2-2,5 år.

Men nu var det ju inte det som vi skulle prata om här utan nu babblar vi Gekås istället:)
  • tjenixen
    Donna69 skrev 2008-10-23 09:32:08 följande:
    whaaaaaaat???kolla;www.gekas.se/index.asp
    vad ska vi se på den adressen? Ser inget konstigt? Är jag blind?
Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8