• Såckan

GeKås/Ullaredtråden volym 8

Här kan vi samlas och prata om utbud, fynd, kö etc etc etc på vårt shoppingparadis GeKås

Information om öppettider m.m.
    www.gekas.se

Volym 7:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33342079-200.html

Volym 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30317600.html

Volym 5:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27578753.html

Volym 4:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m24540952.html

Bildtråd 1: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m31364053.html

Bildtråd 2: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m34244809.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-03 10:15
    Bildtråd 3: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36849581.html

• Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8
  • SolHav

Haha, det funkade andra gången!! Woohoo Hoppas nu det var rätt vagn!

• SolHav

Förresten, vet nån om det finns dockvagnar, inte som lära-gå-vagn, utan mer som riktig vagn men liten? För mig att min kompis sa att hon fått en vagn därifrån...
    Det får bli en säng med tillbehör och en dockvagn i julklapp. Sen fyller dottern år en månad efter julafton (exakt!), så vi får spara lite saker tills dess. Hon lär få en hel del av släkt o vänner också!

• Hanna o Dennis

Hur mycket ska man MINST ha med sig när man ska till Ullared? Pengarmässingt alltså??!!

• cissilisa
    SolHav skrev 2008-10-23 11:44:29 följande:
    Förresten, vet nån om det finns dockvagnar, inte som lära-gå-vagn, utan mer som riktig vagn men liten? För mig att min kompis sa att hon fått en vagn därifrån... Det får bli en säng med tillbehör och en dockvagn i julklapp. Sen fyller dottern år en månad efter julafton (exakt!), så vi får spara lite saker tills dess. Hon lär få en hel del av släkt o vänner också!
    Min dotter fick en sån barnvagn, inte sulky alltså,  till jul för 2 år sen. KAn inte tänka mig annat än att det finns fortf. Då kostade den 169 :-
  • Violfudge

hur är köerna veckan innan jul tror ni? någon som varit där då?

• tjenixen

Hanna o Dennis skrev 2008-10-23 12:21:14 följande:

Hur mycket ska man MINST ha med sig när man ska till Ullared? Pengarmässingt alltså??!!
    Jadu, det beror väl på hur mycket du tänkt handla:) Vi som är många i familjen = 6 st brukar ha runt 10.000 med oss ner, allra helst på hösten om det ska handlas vinterkläder och julklappar mm.
  • SolHav
    cissilisa skrev 2008-10-23 12:21:53 följande:
    Min dotter fick en sån barnvagn, inte sulky alltså,  till jul för 2 år sen. KAn inte tänka mig annat än att det finns fortf. Då kostade den 169 :-
    Tack för svar! Håller tummar o tår för att den finns kvar! Så länge det inte kostar mer än 200 är det kanonbra
    Hoppas, hoppas att det inte är kaos när vi kommer på tisdag! I alla fall så att man kan gå in utan kö, och handla utan att behöva wresla sig fram...
Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8