• Såckan

GeKås/Ullaredtråden volym 8

Här kan vi samlas och prata om utbud, fynd, kö etc etc etc på vårt shoppingparadis GeKås

Information om öppettider m.m.
    www.gekas.se

Volym 7:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33342079-200.html

Volym 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30317600.html

Volym 5:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27578753.html

Volym 4:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m24540952.html

Bildtråd 1: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m31364053.html

Bildtråd 2: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m34244809.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-03 10:15
    Bildtråd 3: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36849581.html

• Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8
  • xenaa
    Donna69 skrev 2008-10-23 22:08:04 följande:
    tihi....vi åker från örebro...tar la ca 3 timmar
    oj då kör ni rätt fort då....
    ♥ Leo 2oo7-o6-22 ♥ ★ ♥ Bönan BF 2oo9-o3-o7 ♥
  • tjenixen
    xenaa skrev 2008-10-23 22:46:35 följande:
    oj då kör ni rätt fort då....
    Kände med att då måste det väl i rätt bra fart? Vi har ungefär likalångt till Ullared och då kör vi ändå på E4 ända ner till Jönköping. Vi stannar dock och fikar en stund på vägen, oftast vid Brahe hus. Vi kör på närmare 4 timmar än 3 i alla fall :) Åker oftast runt halv 4 och är framme runt halv åtta så vi hinner fika en sista gång och gå på toa mm och sen ställer vi oss och väntar på insläpp typ:)
  • Donna69

jepp antagligen så går det fort. jag slipper nog köra o överlåter det till min ullareds-veteran *asg*

• Mitka79

donna 69: hihi har 3 mil, så brukar åka runt 18 tiden nästan jämt när de har öppet till 20. inte alls mkt folk.
    pratade med tjejen i kassan, hon sa att man ska undvika nästa v. då det är höstlov och även lördag o söndag då det är enormt mkt folk.

i lör var det superlång kö in....

köpte overall till tjejen, ramar, en tröja till mej, en väska o inte så mkt mer.

kollade lite julgrejer, men tykker de haft mer åren innan o fakt. lite finare även då! så blev inga julprylar.

• Vallie

någon som vet om de har Postis Per leksaker eller prylar?

• Donna69
    Mitka79 skrev 2008-10-23 23:03:20 följande:
    donna 69: hihi har 3 mil, så brukar åka runt 18 tiden nästan jämt när de har öppet till 20. inte alls mkt folk.pratade med tjejen i kassan, hon sa att man ska undvika nästa v. då det är höstlov och även lördag o söndag då det är enormt mkt folk.i lör var det superlång kö in....köpte overall till tjejen, ramar, en tröja till mej, en väska o inte så mkt mer.kollade lite julgrejer, men tykker de haft mer åren innan o fakt. lite finare även då! så blev inga julprylar.
    ååååhhhhh 3 mil!!!vi åker på fm så vi är la där runt 14. känns heeelt ok faktiskt!
  • tjejk

Har aldrig varit på Ullared och kommer inte med den här gången heller Måste jobba. Men min moster och kusin åker imorgon tror det tar nästan 6tim.
    Jag vill ha en sån där 3 i 1 jack, vad heter det märket? Och i vilka färger finns dom?
    Finns det gummistövlar till barn där?
    Och finns det några bra jackor och termobyxor till mig?

Många frågor blev det

• Mitka79

finns uper fina termobyxor o jackor till vuxna 399!! ville ha, byxorna va ifs vita o jackan gråvit men såå snyggt!

• lyckligmamma

schampoo , hudvård o sånt, är det samma priser som på ÖB?

Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8