• Såckan

GeKås/Ullaredtråden volym 8

Här kan vi samlas och prata om utbud, fynd, kö etc etc etc på vårt shoppingparadis GeKås

Information om öppettider m.m.
    www.gekas.se

Volym 7:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33342079-200.html

Volym 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30317600.html

Volym 5:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27578753.html

Volym 4:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m24540952.html

Bildtråd 1: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m31364053.html

Bildtråd 2: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m34244809.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-03 10:15
    Bildtråd 3: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36849581.html

• Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8
  • saferide

Finns det barnmöbler? Typ stol och bord? Och finns det mörkläggningsgardiner/rullgardiner?

• corax

Det pratades ju om köbarometern häromdan, om den alltid visar grönt. Den står nästan i mitten nu och det står att kön är kortare än en timme. Förstår inte varför jag kollar på den, har ändå ingen bil idag

• MissDecember
    corax skrev 2008-10-27 14:01:43 följande:
    Det pratades ju om köbarometern häromdan, om den alltid visar grönt. Den står nästan i mitten nu och det står att kön är kortare än en timme. Förstår inte varför jag kollar på den, har ändå ingen bil idag
    Ja se där!
  • MissKaos
    lyckligmamma skrev 2008-10-27 13:51:05 följande:
    förresten, får man betala med kontanter vid kassorne eller är de bara kort som gäller
    Du får betala kontant el med kort efter egen smak
    (¯`°?.¸ ღ♥ FRUKT ÄR INTE GODIS ♥ღ¸.?°¯)
  • corax
    Charro skrev 2008-10-27 13:50:35 följande:
    Någon som vet hur ofta de får varor o fyller på, har varit där många gånger men aldrig sett någon personal som fyller på hyllorna. Eller de kanske gör det efter stängning/innan öppningen.
    "Det kommer en lastbil med varor till oss var 10:e minut. Utan påfyllning skulle våra kunder, under högsäsong, tömma hela varuhuset på mindre än två dygn." (www.gekas.se - Gekås Ullared - roliga siffror).
  • SolHav

Ja, och vi som kommer lagom 11 imorgon, vi lär få ha med oss regnkläder ifall det är väntan utomhus.... man vet ju inte med vädret...

Längtar konstigt nog ändå?

• grodanboll85
    Charro skrev 2008-10-27 13:50:35 följande:
    Precis vad jag tänkte Hoppas bara att alla hösthandlar inte har köpt allt utan att de lämnat något kvar åt oss Någon som vet hur ofta de får varor o fyller på, har varit där många gånger men aldrig sett någon personal som fyller på hyllorna. Eller de kanske gör det efter stängning/innan öppningen.
    tror de kommer lastbilar med saker till gekås 1 gång i timmen lr något sådant annars skulle allt ta slut väldigt fort de gångerna jag varit ner dit har varit ner 1-2 ggr/ många år i rad nu så har personalen haft massa å göra där iaf
  • Spindelskratt

Vad bra då ska det nog finna det jag behöver när vi åker nästa vecka

• Pixxi

Jag ska också dit nästa vecka ... Verkar var några som ska dit då

• xenaa

vi ska dit på onsdag wiiiiiii

♥ Leo 2oo7-o6-22 ♥ ★ ♥ Bönan BF 2oo9-o3-o7 ♥
Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8