• Såckan

GeKås/Ullaredtråden volym 8

Här kan vi samlas och prata om utbud, fynd, kö etc etc etc på vårt shoppingparadis GeKås

Information om öppettider m.m.
    www.gekas.se

Volym 7:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33342079-200.html

Volym 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30317600.html

Volym 5:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27578753.html

Volym 4:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m24540952.html

Bildtråd 1: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m31364053.html

Bildtråd 2: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m34244809.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-03 10:15
    Bildtråd 3: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36849581.html

• Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8
  • Wednesday85

Linda och Rasmus- Ja jag såg det, men den var köpt i maj, så det var ju ett tag sen... Men tack ändå!

• Mamma till Rasmus och Amanda

Wednesday85:
    Ahh, vad synd!
    Hoppas någon annan kanske vet!!!

• solstråle

Ska till Ullared den 10 nov, ska bli helt underbart ska handla julklappar till killarna och saker till nya bebisen. Lite frågor för er vana Ullareds shoppare.
    Finns Guinness World Records 2009, hur är madrasserna till spjälsängarna, finns det bäddmadrasser oxå till spjälsäng, hur är täcke kuddar till baby, fanns det mycket julsaker tex, stora julstjärnor i papp. Hoppas någon kan svara. Jag följer denna tråden och tar till mig alla användbara tips.
    Kram på er!

• fnys
    Svar på #3275
    solstråle skrev 2008-10-28 16:06:06 följande:
    Ska till Ullared den 10 nov, ska bli helt underbart ska handla julklappar till killarna och saker till nya bebisen. Lite frågor för er vana Ullareds shoppare. Finns Guinness World Records 2009, hur är madrasserna till spjälsängarna, finns det bäddmadrasser oxå till spjälsäng, hur är täcke kuddar till baby, fanns det mycket julsaker tex, stora julstjärnor i papp. Hoppas någon kan svara. Jag följer denna tråden och tar till mig alla användbara tips.Kram på er!
    Jag har både deras täcke till spjälsäng och vagn. Tycker att de är kanon!! Köp för säkerhets skull även deras påslakan
  • Wednesday85

solstråle- Bäddmadrass finns till spjälsäng, jag har köpt vanlig madrass där men inte använt den än, men jag tycker att den verkar vara precis som dom andra madrasserna som finns på tex babyproffsen eller ikea..

• Endlezz Love

Nån som sett om lammfällen till vagn har kommit än? isåfall vad kostar den?

♥Loke 070726♥ - ♥Bönan BF 081114♥
  • Smultronhjärta
    Endlezz Love skrev 2008-10-28 19:26:40 följande:
    Nån som sett om lammfällen till vagn har kommit än? isåfall vad kostar den?
    Ska Gekås få in en speciell fäll med färdigskurna hål för vagn?
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • solstråle

Tack för tipsen. Finns det mycket böcker till barn i åldern 8-11 år, till både killar och tjejer. Tänkte inhandla julklapparna när jag ska dit. Hur är det med spel till playstation 2? Är det stort utbud på det?

• Jess25
    solstråle skrev 2008-10-28 16:06:06 följande:
    Ska till Ullared den 10 nov, ska bli helt underbart ska handla julklappar till killarna och saker till nya bebisen. Lite frågor för er vana Ullareds shoppare. Finns Guinness World Records 2009, hur är madrasserna till spjälsängarna, finns det bäddmadrasser oxå till spjälsäng, hur är täcke kuddar till baby, fanns det mycket julsaker tex, stora julstjärnor i papp. Hoppas någon kan svara. Jag följer denna tråden och tar till mig alla användbara tips.Kram på er!
    Mycket julsaker finns det!! Jag köpte en jättefin pappstjärna bla..
Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8