• Såckan

GeKås/Ullaredtråden volym 8

Här kan vi samlas och prata om utbud, fynd, kö etc etc etc på vårt shoppingparadis GeKås

Information om öppettider m.m.
    www.gekas.se

Volym 7:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33342079-200.html

Volym 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30317600.html

Volym 5:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27578753.html

Volym 4:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m24540952.html

Bildtråd 1: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m31364053.html

Bildtråd 2: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m34244809.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-03 10:15
    Bildtråd 3: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36849581.html

• Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8
  • Tindras äiti

skrev precis in i kallendern ullared 14/11!!!!!
    längtar såååå, hoppas å ber till shopping gudarna att d inte e kö då , för annars kan ja lova att d blir sissta gången ja kommer till gekås med min sambo. råkade luras en annan gång då vi fick stå 3 tim i kö i snö blandat regn svinkallt och va dy blöta när vi kom in.....han va så där nöjd å han va en gekås oskuld då så inget bra första intryck =/ ska ha mä ungarna denna gången oxå får la se hur d går........

• mrseriksson

lillamye: jag åker drygt 80 mil enkel med bussresa...Mitt sällskap som åker varje år säger att för dom lönar sig det...Dom har 4 resp 5 barn...jag har 3...

Ett ex ridbyxor sökt på hela nätet + vanliga affärer kostar i str 110 mellan 200-600:-/st
    Ett par går på 50:- på ullared....Så där är det lönt...

• MiaP

Någon som varit idag och kan berätta hur det var? Mycket kö även sent på dagen? Kan tänka mig att det blir ungefär lika i morgon.

• Lisa1976

MiaP: Deede var där idag!

deede skrev 2008-10-27 16:12:16 följande:
    Var på Ullared idag, stod och hängde på låset när dom öppnade=)Såå LITE folk där va!! Vi hann med allt utom kläder till kl. 10-11 när där började komma lite mer folk. När vi kom ner till kläderna var det lite trängre, men inte som där brukar!Var beredd på att behöva stånga mig fram med tanke på lov å löning å allt.Ibland har man tur =)
  • Mysan1977

Är det någon som vet om de har snygga muffins/bullformar med motiv på?

• em 81

hej..

såg att någon köpt fårskinn på gekås, måste jag missat =(
    vad kostade det?
    var det hål i det till vagnen?!?

• Kiira

Ärdet någo som vet om det skiljer mycket i storlekarna på baby/barn kläder gentemot typ lindex? Menar om storlek 80 är stort eller litet i storleken på ullared. Någon som vet??

• Bippa
    Kiira skrev 2008-10-27 19:25:28 följande:
    Ärdet någo som vet om det skiljer mycket i storlekarna på baby/barn kläder gentemot typ lindex? Menar om storlek 80 är stort eller litet i storleken på ullared. Någon som vet??
    I boddysar så är storlekarna ganska små. köp det märket med giraff på de håller bäst.
    min dotter är snart 13 månader ca 77 cm lång och har 86 boddysar. storlek 80 går men de får man dra lite i för att knäppa ordentligt.

i overall har hon storlek 74-80 och de är precis lagom.
  • DesiréeochThéosmamma

vet ej om någon frågat innan men vad kostar tomteklänningen för dom små?

• Emmiz

Någon som vet om dom har bältesstolar på gekås och vad dom kostar i så fall?

Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8