• Såckan

GeKås/Ullaredtråden volym 8

Här kan vi samlas och prata om utbud, fynd, kö etc etc etc på vårt shoppingparadis GeKås

Information om öppettider m.m.
    www.gekas.se

Volym 7:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33342079-200.html

Volym 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30317600.html

Volym 5:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27578753.html

Volym 4:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m24540952.html

Bildtråd 1: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m31364053.html

Bildtråd 2: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m34244809.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-03 10:15
    Bildtråd 3: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36849581.html

• Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8
  • solstråle

Någon som sett om de fått in skridskor i strl. 34? Vi var där i tisdags och då var de slut. Ska skicka bud med en kompis som ska upp i slutet av månaden.

• sholof

Jag var där kl 7:30 idag o då var det tack o lov ingen kö. Men någon timme senare så såg jag hur mycket folk som hela tiden kom in. en köerna till kassan gick iaf snabbt. Sen var vi ju iofs klara redan kl 13.

♥Världens bästa Max 28/3-07♥
  • sladdis på G
    PrinsArthur skrev 2008-11-15 10:35:03 följande:
    sladdis på G skrev 2008-11-14 20:38:42 följande: Igår när vi var där fanns inte mkt lego alls,men andra gången jag var på leksaksavd så höll de på att plocka upp massor av lego,men vad det var i ala kartonger vet jag inte tyvärr...
    Shit va trist..... tänkte ju åka dit i början av nästa vecka och shoppa loss lite. Var där för två veckor sedan och då var det också utbplockat på den fronten.

• Ladyn

Så många som är där o handlar ofta, men inga nya bilder i bildtråden

Är ju sååå nyfiken jue

• tea79

hej alla!
    Imorgon ska ja till Gekås o handla...
    Vilken tid är de bäst att åka? Så man e där när dom öppnar?
    Vill verkligen inte köa, men risken finns ju... =)

• AnnelieW

nyss hemkommen från gekås, var där vid 8 imorse ingen kö men sen var den hur lång som helst, ska se om jag kan lägga upp lite bilder imorron helt slut nu

• AnnelieW

nån som vet om man kan ringa dit och få en vara hemskickad om man glömt köpa den eller om man ångrat att man inte köpte fler

• Pigelinen
    AnnelieW skrev 2008-11-15 19:37:30 följande:
    nån som vet om man kan ringa dit och få en vara hemskickad om man glömt köpa den eller om man ångrat att man inte köpte fler
    ingen anning du får ringa och fråga. Får man fråga vad det var Du känner annars ingen som ska dit snart?
  • Miss Jay

Åker för första gången 6 december. Någon som vet om de har cd-bandspelare där? Eller bandspelare man kan sätte ett usb-minne i. Och är det nån isf som vet vad de kostar?

Lägger in samma fråga igen och ser om det är någon som har koll på det

• AnnelieW

Grymt sa grisen, det var en pärm som man kan sätta in samlarbilder i med High school musical här kostar dem 90 kr och där kostade dem 49 ångrar att jag inte köpte en till, känner ingen som ska dit inom det snaraste

Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8