• Såckan

GeKås/Ullaredtråden volym 8

Här kan vi samlas och prata om utbud, fynd, kö etc etc etc på vårt shoppingparadis GeKås

Information om öppettider m.m.
    www.gekas.se

Volym 7:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33342079-200.html

Volym 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30317600.html

Volym 5:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27578753.html

Volym 4:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m24540952.html

Bildtråd 1: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m31364053.html

Bildtråd 2: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m34244809.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-03 10:15
    Bildtråd 3: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36849581.html

• Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8
  • Spindelskratt

Det finns bild på tröjan i mitt galleri, för den som vill se hur jag menar.

Hur gör man med kvittor när man ska byta, kan man ta kopia på det eller ska man lämna originalet?

• Rokka Jill
    strenua skrev 2008-11-14 00:32:04 följande:
    Vi ska till Ullared på måndag. Vad tror ni, kommer det vara mycket folk där då?
    Helöa hösten + början av december typ lagom till Lucia gissar jag att det kommer att vara överdrivet mycket folk.
    Vi åkte innan pension, bb, lön i oktober. Och vi fick lirka oss mellan folk...
  • Rokka Jill

Tindras äiti skrev 2008-11-13 22:02:53 följande:

e d så att man kan släppa ut man och barn om dom tröttnat. fick man inte en stämpel om d e kö så man slipper ställa sig där igen ? har för mig jag hört d nångång.....någon som vet?
    Ja man får en stämpel efter kassorna om man vill igen..
  • pyretpå väg

va kostar micki spisen?

Lova och Liam,mina charmtroll.
  • BROCCOLLI

Åh, kom på ytterligare en grej att fråga om... Säljer de böcker på Gekås också? Om barnuppfostran? Måste bara få tag i nån bok av Jesper Juul eller nåt, annars tänker jag beställa nåt på nätet ! Trotsboken har jag men MÅSTE bara ha nån annan nu, haha.

• Anke
    BROCCOLLI skrev 2008-11-14 13:33:48 följande:
    Åh, kom på ytterligare en grej att fråga om... Säljer de böcker på Gekås också? Om barnuppfostran? Måste bara få tag i nån bok av Jesper Juul eller nåt, annars tänker jag beställa nåt på nätet ! Trotsboken har jag men MÅSTE bara ha nån annan nu, haha.
    jag såg ingen överdriven stor bokdel. tror det är absolut billigast med adlibris.

(har precis köpt trotsboken där, och den är jättebra)
    ¨ ¨*:+..+¤+:.:Nora 060810 ♥ Pricken Bf 090503¨:.:+¤+..+:*¨¨ ¨
  • Mamma till Rasmus och Amanda

Någon som vet om det kommer att komma busslass till Gekås imorron lördag??
    Dom brukar väl isf komma runt 10??

Då ska vi vara där tidigt, så man slipper kön!!

• eyalee

halloj. 3 dec bär det av till ullared för våran del... ska bli skit skoj... så hoppas tden går lite fortare nu=)

• annah75
    strenua skrev 2008-11-14 00:32:04 följande:
    Vi ska till Ullared på måndag. Vad tror ni, kommer det vara mycket folk där då?
    Vet inte hur det e nu inför julen men annars brukar måndagar vara den lugnaste dagen... Jag åker alltid tidigt måndag morgon, e där när de öppnar (har iofs bara 20 min dit) Brukar va lugnt och skönt fram till 10 när alla bussarna drösar in....

Fast skulle tippa på att nu e det fullt ös ända fram till julafton oavsett dag iofs...
Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8