• Såckan

GeKås/Ullaredtråden volym 8

Här kan vi samlas och prata om utbud, fynd, kö etc etc etc på vårt shoppingparadis GeKås

Information om öppettider m.m.
    www.gekas.se

Volym 7:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33342079-200.html

Volym 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30317600.html

Volym 5:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27578753.html

Volym 4:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m24540952.html

Bildtråd 1: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m31364053.html

Bildtråd 2: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m34244809.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-03 10:15
    Bildtråd 3: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36849581.html

• Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8
  • sholof

Då var det dags o köra till Ullared, lär väl vara mycket folk men kan ju hoppas vi slipper köa allt förlänge när vi kommer vid 7:30

♥Världens bästa Max 28/3-07♥
  • DenDär
    Svar på #4102
    Du kan ha en bilstol. Bara kilona stämmer och den inte är för hög i bältet. Vi har en 7-månaders som växte ur sitt babyskydd vid 6 månader och vi använder Brios Zento nu. Den kommer han kunna ha ett tag.
    Kelso skrev 2008-11-14 22:31:55 följande:
    hm, skit också, vart 17 får jag tag på en sån stol till min 5 månaders tjej som snart växt över babyskyddet?
  • annsing82

Ser att ni pratar bilstolar, så puffar lite för min fråga som jag ställde häromdagen. Hittar den inte nu men jag undrade över om någon hade bältesstolen eller vet nått om den. Säkerhet? Bekväm? Den är isf tänkt att användas som extrastol så då vore ju priset bra. Kollade på den i våras men kommer inte ihåg så mycket.

• Folkracetjej

kelso: Vi har också en brio zento o vi köpte den till min tös är hon var 5,5-6 månader hon trivs jätte bra i den dom brukar ha lite kampanjer på den lite här o var vi köpte våran för 1200..

• Pigelinen

Ser just att köbarometern idag på GeKås är på näst högsta.. Hoppas att det är lugnare på tisdag..

Någon som sett höga cylindervaser där?

• PrinsArthur

Längtande Lina skrev 2008-11-14 19:25:32 följande:

När kom ni dit då? Var ni där till dem öppnade eller?
    Japp,var där 8.05 typ...
  • PrinsArthur

sladdis på G skrev 2008-11-14 20:38:42 följande:

Är det någon som har koll på utbytet av lego - typ polis, brandbil eller liknande (små lego alltså).  
    Igår när vi var där fanns inte mkt lego alls,men andra gången jag var på leksaksavd så höll de på att plocka upp massor av lego,men vad det var i ala kartonger vet jag inte tyvärr...
  • Ladyn

Ser att ni berättat att det var lite urplockat när ni var där sist, tråkigt ju
    Hur gör dom med påfyllning av varor då? Jag kommer att åka lååångt för att ta mig ner o då skulle det ju inte vara roligt om det är nästan slut på allt
    Jag kommer iofs vara där både lördag o söndag, finns det någon chans att dom fyllt på hyllorna då?

Undrar även om man kan räkna med att det mesta faktiskt är billigare på Gekås?
    Så att man inte handlar på sig massor i tron att det är jättebilligt o sen kommer hem o hittar samma vara på typ Rusta till billigare penning...

• Pigelinen
    Ladyn skrev 2008-11-15 10:41:13 följande:
    Ser att ni berättat att det var lite urplockat när ni var där sist, tråkigt ju Hur gör dom med påfyllning av varor då? Jag kommer att åka lååångt för att ta mig ner o då skulle det ju inte vara roligt om det är nästan slut på allt Jag kommer iofs vara där både lördag o söndag, finns det någon chans att dom fyllt på hyllorna då?Undrar även om man kan räkna med att det mesta faktiskt är billigare på Gekås?Så att man inte handlar på sig massor i tron att det är jättebilligt o sen kommer hem o hittar samma vara på typ Rusta till billigare penning...
    Allt är deffenitivt inte billigare... schampo och tvål osv är lika billigt på ÖB och Rusta, köper jag aldrig på GeKås likaså endel rengöring och sköljmedel man behöver ha lite koll på priserna när man handlar där.

Det som jag alltid köper är våtservetter som är billigare på Gekås, leksaker och kläder. Sen endel heminredning och kökssaker, men även där måste man kolla priserna. Men ändå ÄLSKAR jag GeKås!!!
  • Ladyn
    Pigelinen skrev 2008-11-15 10:56:42 följande:
    Allt är deffenitivt inte billigare... schampo och tvål osv är lika billigt på ÖB och Rusta, köper jag aldrig på GeKås likaså endel rengöring och sköljmedel man behöver ha lite koll på priserna när man handlar där. Det som jag alltid köper är våtservetter som är billigare på Gekås, leksaker och kläder. Sen endel heminredning och kökssaker, men även där måste man kolla priserna. Men ändå ÄLSKAR jag GeKås!!!
    Ok, det låter precis som det jag kommer att handla på Gekås - Leksaker o kläder
Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8