• Såckan

GeKås/Ullaredtråden volym 8

Här kan vi samlas och prata om utbud, fynd, kö etc etc etc på vårt shoppingparadis GeKås

Information om öppettider m.m.
    www.gekas.se

Volym 7:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33342079-200.html

Volym 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30317600.html

Volym 5:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27578753.html

Volym 4:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m24540952.html

Bildtråd 1: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m31364053.html

Bildtråd 2: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m34244809.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-03 10:15
    Bildtråd 3: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36849581.html

• Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8
  • lenabolin

nån som vet om det finns några vuxen regnkläder på ulla red nu och vad de kostar?

• MissKaos
    BrödernaBus skrev 2008-09-12 16:39:34 följande:
    Kära nån jag som ska åka tåg till en vän och bo hos henne över helgen... Får nog ta den stora väskan och ev en rygga att packa i då. Om inte annat får jag köpa en väska på GeKås och packa i den =). Tur jag inte ska köpa något i möbelväg iaf.
    Mm.. räkna med att du vill ha mkt saker, små saker som nappar, en haklapp osv tar ju oxå plats! Du kan ju plocka upp grejjerna (iaf påslakan mm) hos dina vänner och ta bort allt emballage kring så tar det lite mindre plats...
  • BrödernaBus
    MissKaos skrev 2008-09-12 16:43:28 följande:
    Mm.. räkna med att du vill ha mkt saker, små saker som nappar, en haklapp osv tar ju oxå plats! Du kan ju plocka upp grejjerna (iaf påslakan mm) hos dina vänner och ta bort allt emballage kring så tar det lite mindre plats...
    Det har du ju rätt i!! Haklappar har jag redan köpt på IKEA men nappar och sånt behövs ju med. Fast bebis kommer inte förrän i januari förstås...
  • MissKaos
    BrödernaBus skrev 2008-09-12 16:46:29 följande:
    Det har du ju rätt i!! Haklappar har jag redan köpt på IKEA men nappar och sånt behövs ju med. Fast bebis kommer inte förrän i januari förstås...
    Då kommer min med.. MEN jag vill inte handla i julruchen stor somhela saluhallen... Så jag shoppar nu. Har ifs köpt lite kläder när jag har hittat (det i galleriet osm inte är från Ge-Kås) 
  • vikarien
    Nessii skrev 2008-09-12 12:55:55 följande:
    O jag svarar´som jag gjort tidigare..Om du inte har fått någe svar de 2 första gångerna på din fråga så är det väl lättare att ringa till gekås direkt än att hoppas på ett svar här..Som sagt vill ej vara spydig, jag är bara lite "effektiv" i mitt tänkande..Jag har själv inte en aning om de har MLP på Gekås för jag själv skulle aldrig köpa dessa små hemska plastleksaker.. Men vi är alla olika..o tur är väl det
    Ge-kås svarar inte på frågor om enskilda varor via telefon. Står på hemsidan. Då skulle dom ju inte göra annat... *blivande personal*
  • Fru Indosaurie
    BrödernaBus skrev 2008-09-12 16:46:29 följande:
    nappar ja, vi provade väl iaf 6 sorter innan vi äntligen hittade en som lillebror tog någorlunda bra
    Opinions are like assholes. Everybody has one. nakenfis.se
  • CherryGirl
    Krabbolina skrev 2008-09-12 17:33:04 följande:
    hur är det med ammningskuddar?
    ja g köpte en amningskudde där nere, med nallar på.. kostade 119kr
    det var välle lite sådär tycker jag allt.
    det var lite dåligt med stoppning i den och stoppningen lixom gick ut genom tycket så det blev sånna där fibrer överallt, den luddade av sig.. hehe
  • MissKaos
    Krabbolina skrev 2008-09-12 17:33:04 följande:
    hur är det med ammningskuddar?
    ..i mitt galleri.. 129 kr
Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8