• Såckan

GeKås/Ullaredtråden volym 8

Här kan vi samlas och prata om utbud, fynd, kö etc etc etc på vårt shoppingparadis GeKås

Information om öppettider m.m.
    www.gekas.se

Volym 7:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33342079-200.html

Volym 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30317600.html

Volym 5:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27578753.html

Volym 4:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m24540952.html

Bildtråd 1: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m31364053.html

Bildtråd 2: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m34244809.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-03 10:15
    Bildtråd 3: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36849581.html

• Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8
  • norpan74
    sarahl skrev 2008-09-13 14:35:21 följande:
    vi bokar hos en tant som har massa olika ställen att bo på. Betalar 160 :- per person och natt.Sandra G skrev 2008-09-13 13:22:02 följande:
    Har du lust att dela med dig av uppgifterna?
    Mamma till Thea -05 och Hugo -07
  • JanuariBaby

Sandra G skrev 2008-09-13 20:00:57 följande:

Någon som åkt buss från Stockholm till Gekås? Smidigt eller jobbigt? Vilket bolag har ni åkt med?
    Har faktiskt ingen aning. Jag och mamma åker ifrån sthlm till Ullared om två veckor. Ska bli mysigt med en roadtrip med mammsen
  • Constelacion

Snacka om att vi ska ha SUPERMYSIGT detta året med gumman! & i år får jag dricka vin oxzå ;) hihi
    *LÄNGTAR*

Tuss84 skrev 2008-09-13 09:10:24 följande:
    Jag tycker definitivt att det är värt en resa från STHLM. Jag ska dit för tredje året i rad nu (bor i sthlms skärgård, på värmdö!). HIttar ALLTID mängder med saker och dessutom passar vi på att ha en riktigt mysig tjejhelg i en av stugorna på campingen! :) Med god mat, vin och massa snack!
  • sarahl

Sandra G och Norpan 74- Det ligger lite olika beroende på vart som är ledigt. Denna gång får vi bo 1 mil därifrån förra gången, behövde vi inte ens ta bilen, körde kundvagnen direkt upp i trädgården till det huset vi fick då.

• norpan74
    sarahl skrev 2008-09-13 20:24:18 följande:
    Sandra G och Norpan 74- Det ligger lite olika beroende på vart som är ledigt. Denna gång får vi bo 1 mil därifrån förra gången, behövde vi inte ens ta bilen, körde kundvagnen direkt upp i trädgården till det huset vi fick då.
    Det spelar ingen roll. Skönt att kunna sova över nånstans i närheten när man har 40 mil dit hemifrån Är så jobbigt att köra fram och tillbaka på samma dag även om det också funkar. ( har ju gjort det förr )
    Mamma till Thea -05 och Hugo -07
  • Cure

hej,

är otroligt sugen på shopping i ullared.
    Funderar starkt på att åka i morgon söndag. Hur tror ni läget är då? Med folkmassor, utbud kläder barn/vuxna, sko-boo etc??
    Mvh Ida

• eliisabet igen

Ja vi skall dit imorgon också, nån som vet om de andra affärerna runt om har öppet, även de, på söndagar?

• Liten familj

Någon som vet om det finns gåstolar? Eller heter det så? En sådan där som bebisen sitter i och far runt i på golvet;) Pris isf???

• Tjock kulan

Hejsan
    Var uppe en sväng i fredags, var nog liiite för laddad och hade nog liite för höga förväntningar på shoppingen. Mycket av sakerna som jag var på jakt efter fanns inte eller så var det i fel stil. Regnvantarna tex tyckte jag såg ovanligt grabbiga ut, sydvästen till barn såg inte klok ut tyckte jag då jag ville ha en enfärgad och en vit basbody eller tröja fanns inte att finna i stl 92. Hade även hoppats på lussekläder till barn men det fanns inte däremot lusselinnen till vuxna .

Ja ja jag ska inte klaga fick med mig en fin jeanstunika för 109 kr *jag som aldrig hittar kläder till mig själv i vanliga fall * och ett par supersöta vita gummistövlar med grå mönster på för 100 kr i skobutiken utanför . Sen blev det brio saker till bra pris och lite hygg prylar så i det stora är jag ändå nöjd även om de saker som jag förväntat mig skulle finnas inte fanns .

För den tjej som "terrade" tråden med sin fråga om svart kristallampa så kan jag meddela att där finns TVÅ svart modeller av lampan .

• lillalia

Ingen som har köpt den grå gåstolen och vad tyckte ni i så fall om den???

Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8