• Såckan

GeKås/Ullaredtråden volym 8

Här kan vi samlas och prata om utbud, fynd, kö etc etc etc på vårt shoppingparadis GeKås

Information om öppettider m.m.
    www.gekas.se

Volym 7:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33342079-200.html

Volym 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30317600.html

Volym 5:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27578753.html

Volym 4:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m24540952.html

Bildtråd 1: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m31364053.html

Bildtråd 2: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m34244809.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-03 10:15
    Bildtråd 3: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36849581.html

• Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8
  • mammatre

Vi skall ha med vår då 4mån gamla kille. Kommer ta med bärsjal som han sover bra i o som jag kan bära honom i i timmar samt mjuklift som jag vid behov kan ha i kundvagn. Vill ju inte att vagnen skall ta all plats i bilen.

• Songs from the wood

OBS! Måste tillägga att jag inte har med den STORA vagnen. Jag har med en liten sulky med fullt liggläge. Har använt den i affärer sedan han var tre månader. Det är Gekåssulkyn som numera kostar 499 kr. Går hur bra som helst att köra i butiken, och tar liten plats i bilen.

• sarahl

vi ska oxå åka, när drar ni. Har aldrig åkt dit med barn och skulle inte vilja det heller, fast är de så där små så. Sjal är ju sjukt skönt att bära i så det är nog en bra lösning. Jag har burit oscar i både mei tai och ergo (båda hemsydda), långa stunder och det märks knappt. vanlig bärsele däremot är gräsligt.

mammatre skrev 2008-09-13 17:05:46 följande:
    Vi skall ha med vår då 4mån gamla kille. Kommer ta med bärsjal som han sover bra i o som jag kan bära honom i i timmar samt mjuklift som jag vid behov kan ha i kundvagn. Vill ju inte att vagnen skall ta all plats i bilen.
  • Sandra G

Sarahl:

Såg du min fråga till dig?

• mammatre

Sarahl: Vi drar den 21okt så det är ännu en månad till. Då jag ammar honom så får han komma med, men sist jag var där så var det lugnt på folk o då är det inga problem han sover flera tim i sträck o vi har stugan precis där dit jag kan gå om han är i behov av det, skall följa han rytm helt o hållet denna gång.
    Ja dom är sköna att bära i har trikåsjal nu men även en mei tai tar dock med trkån då den är skönast,

• Madde Rocky

hej nu e jag hemmma från gekås. gick igenom varuhuset på 4 timmar. finns inte alls mkt pojkkläder i storlek 104-110 hittade 2 mjukis byxor för 35kr styck omch en t-shirt med spiderman för 59kr.

däremot finns MASSOR fodrade regnställ overaller men mät barnets ben och armar ett tips för storlekarna e annorlundare än vanliga märken.

finns jätte mycket vinterjackor, hittade en brun för 299kr sen massor med väskor skinn en för 199kr. många plånböcker men inga filofaxer =( sen puma tröjor och märkes tröjor finns d gott om.

finns leksaker men inte så mkt fisher price. mkt ritsaker och mycket med dissneys cars.
    mkt pippi grejer, service, mikki spis, massor nappar och nappflaskor till baby, sitt vagn och en ligg kombi vagn fanns såg ej pris.

massa ljus och lyktor, hund grejer och en stor hästavdelning. massa billiga köksgrejer/redskap. en stooor julavdelning där det var jätte billiga tomtar men mkt var redan slut.

handdukar och påslakan, fanns det massor fina mattor oxo billiga, jätte badlakan för 39kr styck..

ja det var min roliga dag :)

• 1 och 1 är 3
    Madde Rocky skrev 2008-09-13 18:58:26 följande:
    hej nu e jag hemmma från gekås. gick igenom varuhuset på 4 timmar. finns inte alls mkt pojkkläder i storlek 104-110 hittade 2 mjukis byxor för 35kr styck omch en t-shirt med spiderman för 59kr.däremot finns MASSOR fodrade regnställ overaller men mät barnets ben och armar ett tips för storlekarna e annorlundare än vanliga märken.finns jätte mycket vinterjackor, hittade en brun för 299kr sen massor med väskor skinn en för 199kr. många plånböcker men inga filofaxer =( sen puma tröjor och märkes tröjor finns d gott om.finns leksaker men inte så mkt fisher price. mkt ritsaker och mycket med dissneys cars. mkt pippi grejer, service, mikki spis, massor nappar och nappflaskor till baby, sitt vagn och en ligg kombi vagn fanns såg ej pris.massa ljus och lyktor, hund grejer och en stor hästavdelning. massa billiga köksgrejer/redskap. en stooor julavdelning där det var jätte billiga tomtar men mkt var redan slut.handdukar och påslakan, fanns det massor fina mattor oxo billiga, jätte badlakan för 39kr styck.. ja det var min roliga dag :)
    mycke bebiskläder eller du spanade inte in den avdelningen!? har ju en liten tjej nu
  • JanuariBaby

Åh det lålter ju perfekt! Jag och mamma åker från Stockholm sista helgen i september (2 veckor kvar!). Jag kommer köpa på mig massor av bebisprylar, typ amningskudde, sängkläder till spjälsäng osv..

Tror ni att jag kommer långt på 6000

• 1 och 1 är 3
    JanuariBaby skrev 2008-09-13 19:06:56 följande:
    Åh det lålter ju perfekt! Jag och mamma åker från Stockholm sista helgen i september (2 veckor kvar!). Jag kommer köpa på mig massor av bebisprylar, typ amningskudde, sängkläder till spjälsäng osv.. Tror ni att jag kommer långt på 6000
    ja, du får massor för 6000!!! Jag shoppade järnet innan min lilla tös kom till världen. å trodde de skulle bli apdyrt, räknade inte alls... å när vi kom till kassan sa hon: 4800, blev såå förvånad. sambon hade då plockat på sej vax till bilen och en massa sånt oxå.
  • sarahl

har ingen länk men telefonnummer. jag inboxar imorgon, måste hitta lappen. påminn mig om det inte dyker upp
    Sandra G skrev 2008-09-13 18:51:24 följande:

Sarahl:Såg du min fråga till dig?
Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8