• Såckan

GeKås/Ullaredtråden volym 8

Här kan vi samlas och prata om utbud, fynd, kö etc etc etc på vårt shoppingparadis GeKås

Information om öppettider m.m.
    www.gekas.se

Volym 7:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33342079-200.html

Volym 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30317600.html

Volym 5:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27578753.html

Volym 4:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m24540952.html

Bildtråd 1: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m31364053.html

Bildtråd 2: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m34244809.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-03 10:15
    Bildtråd 3: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36849581.html

• Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8
  • Songs from the wood

Moi Mokulat skrev 2008-09-14 13:42:24 följande:

Mina föräldrar är på Ullared idag. Vad ska de köpa åt mig? Tips?Har en son på 3 veckor hemma. Något ja gabra måste köpa som de har till honom?
    Svårt att svara på när man inte har en aning om vad du redan har för grejer hemma. Det mesta finns ju på Gekås liksom. Nästan alla saker till bebis finns ju.
  • JanuariBaby
    snobben445 skrev 2008-09-14 13:40:59 följande:
    Det var visst en "Karlssons" som skulle öppna och inte en gekås.Härligt att kunna svara på sina egna frågor ;)
    Hahaha eller hur! Karlssons finns även i morgongåva och det är den störta skitaffär jag varit i någonsin! Jag hoppas VERKLIGEN att Gekås skiljer sig från den butiken
  • Moi Mokulat

Songs of the Heart förstår det, men tänkte de kanske fanns saker som är extra billigt att köpa där som tex bodies eller wipes som man alltid behöver.

• fjärilen78

nag butiken/affären karlssons som ska vara i stil med ge kås så kan jag bara säga, VILKET SKIT har karlssons ett par mil från oss och det är urtrist säger bara GE-KÅS finns inget som slår det

• Pigelinen
    Moi Mokulat skrev 2008-09-14 14:10:45 följande:
    Songs of the Heart förstår det, men tänkte de kanske fanns saker som är extra billigt att köpa där som tex bodies eller wipes som man alltid behöver.
    Här vi bor så är amningsilägg, våtservetter, napapr och sånt apdyrt så det skulle jag rekomendera att köpa om du använder. Jag har redan gjort åt med 2 förp amningsilägg och min tjej är 3v på tisdag. I butik här kostar de 50kr och på GeKås 34.95:-

Bodies är bra kvalite tycker jag, min syrra köpte när Filippa var nyfödd till oss, samt en amningskudde, trodde aldrig att jag skulle använda den men den använder jag massa. Även bra att låta barnet ligga i så ramlar de inte omkring när de börjar rulla... tror den kostade 99 eller 149.-
  • dont ask

Hej!=)
    Är lite sugen på att åka tilll gekås och shoppa lite undrar om ni vet om dom har fina vinterjackor tillvuxna där? Och om någon av er shoppat hästprylar där?

• Mikah

Hej

Eftersom så många frågar vilke affärer som finns runtom Gekås så kan ni väl hjälpa mig att fylla i ni som kan och sedan kan vi ju ha den i trådstarten.

I gallerian finns:

Scorett Outlet
    Lantmännen??
    Nån affär som är typ som Cervera
    Frisörschampoo butik till lite lägre priser.
    En damklädesaffär
    Och en affär med möbler, fyrhjulingar osv.

bakom gallerian finns
    Netonnet
    Bilmuseet
    Glasögonfabriken

Till vänster från Gekås utgång
    Skokanonen och textilkompaniet

och ännu mer till vänster finns
    En sportaffär
    en bokhandel.....Bok-Olle???
    En fiskeaffär ??
    En blomsteraffär

FramförGekås Finns
    En Guldsmedsaffär???
    Sko-Boo

Snett till höger finns
    En väskaffär
    Göteborgskex.

• fjärilen78
    dont ask skrev 2008-09-14 14:49:04 följande:
    Hej!=)Är lite sugen på att åka tilll gekås och shoppa lite undrar om ni vet om dom har fina vinterjackor tillvuxna där? Och om någon av er shoppat hästprylar där?
    ja det finns en mängd olika sorters vinterjackor!! har inte handlat hästprylar men var med min syster till den avd då vi var där för ca 3 veckor sen!!
  • Prizzi

Tipsar om att det finns fina jackor på hästavdelningen Var där igår o köpte en jättefin jacka...så nöjd!!

(¯`°?.¸ ♥ EMIL ♥ ¸.?°´¯)
  • Ängelii
    Svar på #637
    På vägen bort mot pressbyrån (där kön brukar gå) finns en hälskostaffär, en gardin- och garnaffär. Mitt emot Gekås utgång finns Nimo gatukök & cafe.
Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8