• Såckan

GeKås/Ullaredtråden volym 8

Här kan vi samlas och prata om utbud, fynd, kö etc etc etc på vårt shoppingparadis GeKås

Information om öppettider m.m.
    www.gekas.se

Volym 7:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33342079-200.html

Volym 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30317600.html

Volym 5:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27578753.html

Volym 4:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m24540952.html

Bildtråd 1: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m31364053.html

Bildtråd 2: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m34244809.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-03 10:15
    Bildtråd 3: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36849581.html

• Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8
  • Soffis79

Jag ska dit om två veckor, närmare bestämt nästnästa måndag. Någon som har bra tips på vad man ska sikta in sig på? I först hand ute efter kläder till mina barn, två pojkar, 1 år och 8 månader och 3 månad.

• Ms Leia

Nu blir jag nervös inför på måndag, men jag menar, handla kan man ju göra i vilket som. Kan hända det blir lite jobbigt bara, det är det värt!

• Emeeeelie

Jag tror att det handlar mycket om tur när man åker till Ullared. Ibland hittar man HUR mycket som helst och ibland ingenting. Så är det med folk oxå, ibland HUR mycket som helst och ibland alldeles lagom. Jag och en kompis ska åka nu på söndag, Längtar! Kram

• Liten familj

Förra sommaren var jag med om något märkligt... Det kommer med all säkerhet aldrig upplevas igen! Tyvärr=( Vi kom till Ge-kås ca 10 min innan öppning, och vi var ensamma i kön!!! Ca10 pers före oss, och det var nästan helt tomt i butiken. Hela förmiddagen! Vad hade folk för sig den dagen egentligen??? Tänk om det alltid kunde få vara såhär!

• Soffis79

Jag har varit på Ullared tre gånger och bara köat en enda gång.. Dessutom var det rörelse i kön hela tiden så man stod liksom inte bara still och väntade.

• Ms Leia

Pratar ni om kö utanför?

Det har jag aldrig varit med om, däremot mycket folk där inne!

• Emmel

Kö utanför har jag bara varit med om innan öppning (förutom förr, på åttiotalet när man var där med mamma, då var det ofta kö).

• Wildis81

Ms Leia skrev 2008-09-16 10:41:46 följande:

Pratar ni om kö utanför?Det har jag aldrig varit med om, däremot mycket folk där inne!
    Jodå... ett år när jag var där vid löning i november så var det kö som slingra sig ända upp till parkeringen längst bort, aldrig att jag åker så nära jul o vid löning igen...
  • Krabbolina

I december förra årer precis innan lucia så åkte jag och min make dit. Vi kom typ 10 min efter de hade öppnat. Parkeringen låg nästan helt öde och det var skrämmande tomt i butiken. Jag gick direkt till damavdelingen för att leta byxor till mej, tog typ 15 minuter så var jag klar med det. Sen strosade jag runt lite överallt. Maken tar låååååååååång tid på sig när han handlar!

Jag var på jakt efter vinterjacka men på damavdelningen hade de inga jackor för oss som drar lite större storlek och eftersom de oftast är figursydda så passa de inte mej. De gick för långt ner över höfterna. Men jag hittade en jacka på herravdelningen iaf!

Vi planerar att åka dit igen i oktober men inte för nära höstlovet!

• Smultronhjärta
    Emmel skrev 2008-09-16 10:44:45 följande:
    Kö utanför har jag bara varit med om innan öppning (förutom förr, på åttiotalet när man var där med mamma, då var det ofta kö).
    Ja innan Gekås blev så stort som det är nu så slingrade sig kön lååångt ner mot Pressbyrån och sen ut mot parkeringen-då ingick det nästan en timmes köande i Gekåsbesöket Och många äldre som lärde sig hata Gekås då pga kö och trängsel och inte har satt sin fot där sedan dess..kanske dags för ett nytt försök
    **Max Lejon 070227**
Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8