• Såckan

GeKås/Ullaredtråden volym 8

Här kan vi samlas och prata om utbud, fynd, kö etc etc etc på vårt shoppingparadis GeKås

Information om öppettider m.m.
    www.gekas.se

Volym 7:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33342079-200.html

Volym 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30317600.html

Volym 5:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27578753.html

Volym 4:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m24540952.html

Bildtråd 1: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m31364053.html

Bildtråd 2: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m34244809.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-03 10:15
    Bildtråd 3: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36849581.html

• Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8
  • MagdaA
    AMDA skrev 2008-09-16 11:02:27 följande:
    ska dit på fredag
    hmm... lite tajt...

köpte nämligen en vinteroverall i somras, men pojken har iunte vuxit i den än, så jag hade velat ha tag på en likadan fast i mindre storlek, å vi har typ 100 mil dit så vi har ju itne direkt vägarna förbi om man säger så. Nu har jag lagt undan en overall på en butik här i stan som jag lovat att hämta den här veckan och på lördag ska vi på bröllop så jag måste dit innan dess.
    Ebba har fått en lillebror! Vår Älskade Alexander är här!
  • MissKaos
    fritzie76 skrev 2008-09-16 10:54:19 följande:
    Är där öppet i affärerna utanför på söndagarna?
    Ja, till kl 16 var det öppet när vi var där! (första öppna söndgen)
    Jag har inte tappat vettet. Jag har sålt det på Blocket.se
  • Guanabana

Vad har dem för utbud på elektronikavdelningen? Finns playstation mm, gps? Tv-apparater? :)

• Liten familj

Är det mycket folk på söndagar? Lika mycket som alla andra dagar? Eller är det lite lugnare???

• städfia

Liten familj skrev 2008-09-16 14:26:22 följande:

Är det mycket folk på söndagar? Lika mycket som alla andra dagar? Eller är det lite lugnare???
    var inte alls lika mkt folk i söndags som i lördags...men vet inte hur det brukar vara...
  • PrinsArthur
    linper skrev 2008-09-16 11:09:13 följande:
    Någon som vet om dom har Brios leksakspisar på Gekås? Pris?
    När vi var där hade de bara Micki spisen!
  • LovelyMeLovelyYou

Har de fått in mycket leksaker och sådant inför julen än? Tänkte åka dit i helgen eventuellt så vi har det gjort innan vi flyttar.

Hur är det, metervara i tyg säljer de inte va?

• Emmel
    LovelyMeLovelyYou skrev 2008-09-16 14:32:15 följande:
    Har de fått in mycket leksaker och sådant inför julen än? Tänkte åka dit i helgen eventuellt så vi har det gjort innan vi flyttar.Hur är det, metervara i tyg säljer de inte va?
    Jag tycker att det var mycket leksaker, precis som vanlig. Det räckte för att köpa julklappar och födelsedagspresenter till våra fyra barn i alla fall. Treåringens presenter och julklappar är nästan klart. Fattas lite briotågsaker och ett "plastkök". Lillasysters julklappar är helt färdiga. 11 åringen saknar ett Nintendo DS till födelsedagen bara (julklapparna är färdiga). Det är 14 åringen som är lite knivig. Hittade tre filmer till honom, i övrigt vet jag inte riktigt ännu.

Så... om det finns till alla beror nog mycket på barnens ålder och intressen. Men nog tusan fanns det mycket leksaker...

Ang. tyget så vet jag inte. Tror inte att de säljer i metervara.
  • Guanabana

Om jag vann en timme på ullared som tjejen på rix fm gjorde skulle jag handla upp kläder tills barnet blev flera år gammal och ytterkläder och leksaker.

Men undra om man egentligen hinner så mycket på en timme? Antagligen får dem kuta runt som bara den :) Maraton!

Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8