• Såckan

GeKås/Ullaredtråden volym 8

Här kan vi samlas och prata om utbud, fynd, kö etc etc etc på vårt shoppingparadis GeKås

Information om öppettider m.m.
    www.gekas.se

Volym 7:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33342079-200.html

Volym 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30317600.html

Volym 5:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27578753.html

Volym 4:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m24540952.html

Bildtråd 1: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m31364053.html

Bildtråd 2: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m34244809.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-03 10:15
    Bildtråd 3: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36849581.html

• Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8
  • elinville
    Guanabana skrev 2008-09-16 15:53:37 följande:
    Om jag vann en timme på ullared som tjejen på rix fm gjorde skulle jag handla upp kläder tills barnet blev flera år gammal och ytterkläder och leksaker.Men undra om man egentligen hinner så mycket på en timme? Antagligen får dem kuta runt som bara den :) Maraton!
    Risken är bara att man inte tycker den där overallen är så snygg och modern 6 år senare Men leksaker hade jag handlat på mig, det blir ju inte omodernt på samma vis!
    Maja 070703
  • LovelyMeLovelyYou
    Emmel skrev 2008-09-16 15:42:06 följande:
    Jag tycker att det var mycket leksaker, precis som vanlig. Det räckte för att köpa julklappar och födelsedagspresenter till våra fyra barn i alla fall. Treåringens presenter och julklappar är nästan klart. Fattas lite briotågsaker och ett "plastkök". Lillasysters julklappar är helt färdiga. 11 åringen saknar ett Nintendo DS till födelsedagen bara (julklapparna är färdiga). Det är 14 åringen som är lite knivig. Hittade tre filmer till honom, i övrigt vet jag inte riktigt ännu.Så... om det finns till alla beror nog mycket på barnens ålder och intressen. Men nog tusan fanns det mycket leksaker...Ang. tyget så vet jag inte. Tror inte att de säljer i metervara.
    Men julklappsmäassigt är det nog lugnt för vår del då. Har en styvson på snart 9, han ska få en data då han fyller år, så han får en del spel i julklapp. Dottern är 10 månader på julafton och lär väl vara fullkomligt nöjd med det mesta.
  • Liten familj
    Om jag vann en timme på ullared som tjejen på rix fm gjorde skulle jag handla upp kläder tills barnet blev flera år gammal och ytterkläder och leksaker.Men undra om man egentligen hinner så mycket på en timme? Antagligen får dem kuta runt som bara den :) Maraton!
    Hon var dessutom gravid! Vilket maraton! ;)
  • Guanabana

Täcke till vagn o säng, finns det på babyavdelningen eller finns det på textil? Har inte varit på Ullared på år och dar och ska dit om 2 veckor. Tänkte så man slipper ira runt :)

Eller har dem samlat allt som är för bebisar på ett o samma ställe?

• Smultronhjärta
    Guanabana skrev 2008-09-16 18:20:23 följande:
    Täcke till vagn o säng, finns det på babyavdelningen eller finns det på textil? Har inte varit på Ullared på år och dar och ska dit om 2 veckor. Tänkte så man slipper ira runt :) Eller har dem samlat allt som är för bebisar på ett o samma ställe?
    Allt finns på samma ställe- längst in i butiken jämte leksakerna
    **Max Lejon 070227**
  • Emmel
    LovelyMeLovelyYou skrev 2008-09-16 15:56:09 följande:
    Men julklappsmäassigt är det nog lugnt för vår del då. Har en styvson på snart 9, han ska få en data då han fyller år, så han får en del spel i julklapp. Dottern är 10 månader på julafton och lär väl vara fullkomligt nöjd med det mesta.
    Jag tror att ni kan vara helt lugna på den fronten. En tiomånaders är ju, precis som du säger, nöjd med det mesta. Ifjol ville vår dotter (åtta månader vid jul) heldre leka med papper och snören än med julklapparna :0)
  • Guanabana
    Smultronhjärta skrev 2008-09-16 18:21:16 följande:
    Allt finns på samma ställe- längst in i butiken jämte leksakerna
    det lät ju himla smidigt! Tack för infon =)
  • Donna69
    WTF!!!!!!! det vill jag med vinna!
  • helmag

Hur är overallerna i storlek?
    Hemma hade jag köpt 86. min kille är 14 mån i dec,men det finns bara 80, 90 osv. eller finns mellanstorlekarna??
    Jag är rädd frör att ´komma hem med en overall som är förstor om jag tar 90.

• Diana P

Hej hej!!1,5 vecka kvar tills vi fem tjejer åker nu Jippi!!
    Vad kostar "fisher price hunden" på Gekås förresten?Allså den pedagogiska som pratar och så..

Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8