• Såckan

GeKås/Ullaredtråden volym 8

Här kan vi samlas och prata om utbud, fynd, kö etc etc etc på vårt shoppingparadis GeKås

Information om öppettider m.m.
    www.gekas.se

Volym 7:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33342079-200.html

Volym 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30317600.html

Volym 5:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27578753.html

Volym 4:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m24540952.html

Bildtråd 1: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m31364053.html

Bildtråd 2: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m34244809.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-03 10:15
    Bildtråd 3: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36849581.html

• Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8
  • DenDär
    Svar på #859
    Jo det är sannt, men det fanns inte alls mycket att välja på upp till st 80. vi såg bara några overaller och vi ville ha 2-delat så då fick vi gå upp en storlek.
    AMDA skrev 2008-09-18 08:29:24 följande:
    DenDär skrev 2008-09-18 08:26:43 följande:Ja min dotter är snart 9 månader och hon har 74 nu funderar på om jag ska ta 74 eller 80 men om de är stora så kanske jag kan ta strl 74 för jag ska ju dit en runda till innan jul och då kanman ju köpa en ny i 80 om hon vuxit ur den andra...vad snygg dressen var du köpte
  • DenDär
    Svar på #865
    nej, Bozz har jag inte sett på länge. Nu är det Babyboom som dom har (har jag för mig märket hette).
    Constelacion skrev 2008-09-18 09:42:20 följande:
    Ställer ungefär samma fråga igen, ni som varit nere nu och ska ner, hur ser vagnarna ut? och har ngn sett BOZZ vagnen på senaste tiden? (och om ngn har det, hur är det med framhjulen, går de att låsa fast lr ä de bara svängbara?
  • Sofia t

Ja jag med. Det var just för den vagnen vi åkte dit men det gick ju att fylla bilen med annat skoj :P

Constelacion skrev 2008-09-18 11:13:29 följande:
    Okej tack, så synd. Hade velat ha just bozzen.. men men :PSofia t skrev 2008-09-18 11:00:43 följande:
  • skorpan06

Någon som vet om de har pärlor, sådana man gör pärlplattor av? Jag är ute efter den större storleken som lite mindre barn kan använda.

Pippi maskeradkläder och peruk, någon som vet vad de kostar?

• Madde Rocky

såg att dom har pippi kläder peruk och allt men såg inte vad det kostade..

pärlor hade dom också massor

• Madde Rocky

JennyC84
    Har julkort och julpapper och sånt kommit in?

japp det har kommit in massor med julsaker, kort, adväntsstakar allt..

• aronnax
    Smultronhjärta skrev 2008-09-18 09:59:19 följande:
    Finns flera olika sorter i olika prisklasser- maken fick en Philips wet nånting så han kan trimma allt och gud vet vad och i duschen dessutom Den kostade 400 tror jag men det finns flera billigare oxå
    [/citat]
    Ok, tack!
    märtapärta skrev 2008-09-18 10:01:20 följande:
    [citat]
    Köp inte nån billig variant på hårtrimmer!! ta den dyraste de har... Sambon köpte en som var billig och värdelös, tog skitlång tid att köra igenom hela håret fast att det redan var kort.
    Kanske e en ide´men han skall bara ha den till nacken, vi får se.. Tack för svar.
  • mammatre

trist med Bozzen var med sugen på en sån som extra vagn!!

• cammily

har en fråga jag går i skolan och får inte skaffa ullaredskortet,de har vi redan kollat men sambon som jobbar får skaffa ett. men så vill jag ju inte gärna släpa ner han dit, så min fråga är får jag handla på hans kort, tänte att jag skulle handla så med avbetalning.

• DenDär
    Svar på #875
    Var där i tisdes.
    Dom hade jättemånga skidset från st 80 och uppåt. Mösor, vantar och sockor har de jättemycket av.
    Långkallingar och underställ fanns en del
    Skor finns i 3 affärer utanför. Inget inne, bara 1 sorts "tossor" till baby (finns bland babysakerna, inte bland kläderna).
    Nu blir jag väl hängd när jag skriver detta men ang fårskinnet så tycker jag inte det är av bra kvalité, men visst det går ju an. Ska du ha bra kvalité får du betala från 800:- och upp till 2500:- beroende på storlek. Men det är ju min åsikt om fårskinn.
    Fleeceoveraller hade de en del (randiga) sedan hade de några som hade vattenavvisande material med.

Där finns ju en del babyleksaker, sängkläder, nappar, matgrejer, badgrejer, hygienartiklar med som inte är vintriga men nödvändiga ändå

Svarar som Misskaos, skriv upp ALLT du behöver och komplettera hemma. Ta med ett måttband och en lista på dina barns mått så du kan mäta. Storlekar är ju så olika. men du kanske ska ha barnen med dig och kan prova (men de vill kanske inte prova ALLT ).
    AnetteGunnarsson skrev 2008-09-18 10:43:37 följande:
Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8